środa, 21 lipca 2021

newsy

 

Dzieńdoberek, ja tylko na chwilkę pokazać swoje zakupowe łowy, może nie jest tego wiele ale coś tutaj jest, zapraszam:



Mleczko do ciała Aksamitna skóra. Moja opinia. całkiem przyjemny produkt, a że był na wyprzedaży to żal było nie skorzystać;)

Fitomed żel do intymnej. 


be beauty maseczka peel off do twarzy z węglem
Karmelove love - nie taka karmelowa, ale pyszna herbatka, mniam!


W Pepco za trzy złote kupiłam"wylizywaczkę" co prawda nadruk wielkanocny ale w kuchni narzędzie sie przydaje a motyw nie przeszkadza;)

Tealighty, bardzo lubię odpalać kominek także latem.


No i to wsio, miłego dnia:**

17 komentarzy:

  1. Fajne zakupy, niech Ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Herbatka zawsze jest dobrym zakupem. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Maseczkę i herbatkę chętnie bym przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię też takie małe gadżety w pepco kupować : )
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też niedawno kupiłam tę maseczkę węglową, ale jeszcze jej nie testowałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne łupy, też lubię te świeczki z Pepco i pale cały rok, zmieniam tylko warianty zapachowe

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super mleczko do ciała, prydałoby mi się takie ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Na ten żel Fitomed ostatnio zwróciłam uwagę i pewnie za jakiś czas, jak będę potrzebowała, trafi w moje ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne kosmetyki :) żel Fitomed najbardziej zwrócił moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę udane zakupowe łowy

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zakupy, nie miałam pojęcia, że jest coś takiego jak wylizywaczka xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zakupy! Szczególnie świeczki bo z ich pomocą można stworzyć super klimacik w domu :) Ja mam pełno świeczek porozstawianym w domu. Do tego jesienią i zimą palimy w kominku - Producent Kominków - Ignif Uwielbiam ten klimat :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!