niedziela, 5 września 2021

Delissimo Hazelnut 91 g praliny z orzechem, Delissimo Almond 91 g_blog, praliny z migdałem.

 Siemaneczko! Piękna słoneczna pogoda zainspirowała mnie do zrobienia zdjęć, Aurę mamy optymistyzną, słoneczną i piękną, w sam raz by cieszyć się. Korzystać trzeba gdyż jak wiadomo co dobre...

Marka Vobro przesłała mi łakocie, praliny z mlecznej czekolady z orzechem, oraz w białej czekoladzie z migdałem. 


Delissimo Hazelnut 91 g

Praliny w kształcie kul

Pokryte czekoladową otoczką z czekolady mlecznej

Wypełniające czekoladową kulę nadzienie orzechowe zawiera pełen orzech laskowy

Nie zawierają barwników 

Nie zawierają konserwantów

Nie zawierają tłuszczów utwardzonych

Każda z pralin umieszczona w osobnej zawijce

Ze względu na rozmiar opakowania i charakter grafiki produkt jest idealny jako niezobowiązujący podarunek 

Produkt sprawdza się również w indywidualnej konsumpcji (zamknięcie pojedynczej praliny w zawijce pozwala porcjować zawartość kartonika)

skład: 

Delissimo Hazelnut 91 g
cukier, tłuszcz palmowy, orzech laskowy, tłuszcz kakaowy, serwatka w proszku (z mleka), mleko w proszku pełne, miazga kakaowa, mleko w proszku odtłuszczone, miazga z orzechów laskowych 3,5%, kakao o obniżonej zawartości tłuszczu, glukoza, emulgatory: lecytyny (z soi), i E 476, aromat, sól. Czekolada mleczna, masa kakowa minimum 27% 
Produkt może zawierać orzeszki arachidowe, migdały i pszenicę. 


Delissimo Almond 91 g

Praliny w kształcie kul
Pokryte czekoladową otoczką z czekolady białej
Wypełniające czekoladową kulę nadzienie kokosowe zawiera pełen migdał
Nie zawierają barwników 
Nie zawierają konserwantów
Nie zawierają tłuszczów utwardzonych
Każda z pralin umieszczona w osobnej zawijce
Ze względu na rozmiar opakowania i charakter grafiki, produkt jest idealny jako niezobowiązujący podarunek 
Produkt sprawdza się również w indywidualnej konsumpcji (zamknięcie pojedynczej praliny w zawijce pozwala porcjować zawartość kartonika)
 
Skład:

Delissimo Almond 91 g
cukier, tłuszcz palmowy, serwatka w proszku (z mleka), tłuszcz kakaowy, mleko w proszku pełne, miazga kakaowa, mleko w proszku pełne, migdał prażony 7%, mleko w proszku odtłuszczone, glukoza, emulgatory: lecytyny (z soi), i E 476, aromat. 
Produkt może zawierać orzeszki arachidowe, orzechy lasowe i pszenicę. 






Moja opinia:

Delissimo Hazelnut pachnie czekoladowo, szybko wyczuwam pod zębami chrupkiego orzecha laskowego, szybko pojawia sie smak mlecznej czekolady połączony z chrupkością orzecha. Przygoda kończy się chrupko, czekoladowo i błogo. Moja mama zdecydowanie preferuje tą wersje.

Delissimo Almond 

Tutaj się nie czarujemy. Jadł ktoś kiedyś Rafaello? Delissimo Almond ma gładką lśniącą powierzchnię bez wiórków, smak jest bardzo podobny, tak samo podobnie mnie wciąga, kolejna za kolejną pralinką. Pralinka pachnie kokosem i białą czekoladą, w smaku wyczuwalne jest mleko w proszku, pojawia sie chrupiący migdał, historyjka kończy się tym co historia lubi najbardziej... powtórką najczęściej.


Za miłe chwile dziękuję marce vobro.pl


54 komentarze:

  1. Uwielbiam praliny i dość często zajadamy w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jadłam tych pralinek, ale Twój opis brzmi kusząco, a one wyglądają bardzo apetycznie ;)))
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Smacznego, ide zjeśc jakiegoś orzeszka. ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak Ty masz dobrze z tymi pralinkami. Ja bym się rozkoszowała... na każdy dzień weekendu inna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardziej wolę te malinki i jeżyny, ale czekoladki mają bardzo ładne opakowania

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszytko super tylko czemu dodają tłuszcz palmowym ☹️. Szkoda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To już pytanie do producenta. Wiśnie w czekoladzie od Vobro mają dobry skład, są wolne od tego składnika 😺

      Usuń
  7. Migdałowych jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ograniczam takie słodkości ale nie mówię nie. Jedna pralinka od czasu do czasu i u mnie się znajdzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie jadam słodyczy, nie używam cukru. Jednak się nie zapieram, że jak będzie okazja to spróbuję. Czasami trzeba pozwolić sobie na chwilkę przyjemności. Nie znam firmy, ani tych pralin. Dzięki za kuszenie :-)
    Irena - Hooltaye w podróży

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale mi smaku narobiłaś :) uwielbiam czekoladę w każdej postaci a w połączeniu z orzechami to już zupełnie cudo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Te kuleczki są przepyszne, kiedyś pochłonęłam całe ich opakowanie - wersji z migdałami.

    OdpowiedzUsuń
  12. kocham cukier i słodycze, te z pewnością sa pyszne

    OdpowiedzUsuń
  13. Pralinki idealne do kawy. Dobrego tygodnia.

    OdpowiedzUsuń
  14. nie ma to jak dobra czekoladka!

    OdpowiedzUsuń
  15. Pisałam nie raz pewnie, że ciągle rzucam słodycze, ale od takich czekoladek to nie mogłabym się całkiem odciąć. Wyglądają przepysznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie spróbowałabym obu smaków tych pralinek. Ale bardziej mam ochotę na tę w białej czekoladzie.

    OdpowiedzUsuń
  17. do kawki takie trzy i od razu dzień lepszy:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Mmmm...Czasami faktycznie trzeba osłodzić sobie kiepski dzień takimi specjałami ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obie propozycje mnie przekonują, ale jednak biała czekolada z migdałem bardziej by podbiła moje serce.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie jadłam tych pralinek, ale narobiłaś mi smaku :D

    OdpowiedzUsuń
  21. chociaż robię sobie tydzień bez słodyczy to muszę przyznać, ze na takie kulki bym się skusiła :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja bym nie wytrzymała 😂 Czasem jednak staram się ograniczać słodycze.

      Usuń
  22. Takim słodkościom zawsze trudno mi się oprzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam praliny! MOgłabym sama zjeść całą paczkę! NIe wiemtylko co na to moja waga....

    OdpowiedzUsuń
  24. Wędrówki po kuchni7 września 2021 11:27

    Takim małym słodkością to ciężko się oprzeć, szczególnie jak obok jest kubek kawy

    OdpowiedzUsuń
  25. ja tu próbuje słodyczy nie jeść a tu takie smakowitości ❤️
    Pozdrawiam i buziaki przesyłam ❤️

    OdpowiedzUsuń
  26. Te praliny to coś pysznego! Zwłaszcza te w białej czekoladzie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale mi narobiłaś smaka...😁
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Oba smaki pyszne, trudno zdecydować się na jeden z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Obie bym zjadła, bo uwielbiam takie praliny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. A ja właśnie kawkę w pracy piję. Takie słodkości tutaj pokazujesz, że aż ślinka leci

    OdpowiedzUsuń
  31. O jejku kochana ty wiesz czego teraz potrzebuję! Przede wszystkim nie jadłam nigdy takich białym trufli, ale musze to nadrobić ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale pyszne praliny :) Jako fanka orzechów laskowych od razu bym się na nie pokusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Małgorzata Hert9 września 2021 14:53

    Mój maż jest wielbicielem wszelkich słodyczy zawierających orzechy :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Pyszne są ja oba smaki uwielbiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!