czwartek, 9 września 2021

Szampon wzmacniający na problemy skórne z olejem z czarnuszki 250ml Beaute Marrakech

 Moje włosy są cienkie i delikatne, miałam problem z wypadaniem włosów, więc zaczęłam stosować szampony które zapobiegają przerzedzaniu się skalpu. Szampon wzmacniający z czarnuszką  marki Beaute Marrakech kupiłam w drogerii Natura. Jak sie u mnie sprawdził? Zapraszam do dalszej części. 

opis: 

Delikatny szampon, stworzony na bazie oleju z czarnuszki, bogatego w składniki aktywne, o wyjątkowych właściwościach regenerująco łagodzących. Odżywia włosy i redukuje ich wypadanie, eliminuje łupież oraz oczyszcza skórę głowy. Wzmacnia cebulki włosów, łagodzi alergie skórne. Nie zawiera SLES i SLS. 

Sposób użycia: Nanieść szampon na mokre włosy i masować do powstania piany. Następnie obficie spłukać wodą. W razie potrzeby czynność powtórzyć.

Skład: 

INCI: Aqua, Sodium Coco Sulfate, Nigella Sativa Oil, Cocamidopropyl Betaine, Polyquaternium-7, Glycerine, Disodium EDTA, Sodium Chloride, Sodium Benzoate, Pottasium Sorbate, Benzyl Alcohol.


Moja opinia:

Szampon ma delikatniejszy skład, bardziej naturalny, jednak nie jest idealnie. Produkt zawiera olej z czarnuszki na trzecim miejscu w składzie. Przed pierwszym użyciem miałam obawy ze nie bedzie dobrze mył, że włosy obciąży... jednak nic takiego sie ni wydarzyło. Szampon z czarnuszka od Beaute Marrakech, dobrze sie pieni,  myje. Po umyciu włosy są czyste i przy moich wysoko porowatych włosach potrzebna jest odżywka. Szampon nie obciąża, nie przyspiesza przetłuszczania sie włosów. Konsystencja ma taką tendencje do ześlizgiwania się z palców więc tutaj warto być nieco ostrożnym, tę wadę przypisuję temu że w składzie jest olej. Zapach jest wyczuwalny, ciężko mi go opisać, nie ujął mnie ani nie zniechęca do używania. 
Przyznam że jest to moje drugie opakowanie i pewno jak to sie skończy to nabędę kolejne. Co do wypadania włosów, fakt: używałam też szamponu Radical. Efekt: sporo mniejsze wypadania i gęstsza czuprynka. Nie mam i nie miałam jakiś większych problemów z łupieżem, przed stosowaniem jak i teraz.
Cena, w Drogerii Natura zapłaciłam za ten szampon jakieś 14 złotych.

29 komentarzy:

  1. Dobrze chociaż że myję, chociaż na leczenie łupieżu jest trochę słaby ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, myje dobrze, z łupieżem nigdy nie miałam większych problemów.

      Usuń
  2. Interesujący szampon, mam olej z czarnuszki, ale jeszcze go nie miałam okazji stosować na włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli mogę doradzić, to na wypadanie włosów polecam wcierki - one są dłużej na skórze głowy niż szampon, mają większe szanse i możliwości zadziałania. Na przykład fajne ma Sattva, albo ciekawa jest bestsellerowa Banfi (tylko jak nie masz wrażliwej skóry głowy, bo to wcierka alkoholowa), z takich naturalnych i less waste, to polecam napar z kozieradki, fajnie działa na przyrost i też pomaga przy wypadaniu właśnie (tylko pachnie rosołem)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, słyszałam i czytałam o wcierkach że warto stosować.

      Usuń
  4. Witam serdecznie ♡
    Nie znam tego produktu, ale chętnie go wypróbuję jak tylko będzie okazja. Lubię testować kosmetyki do włosów, bo moje włosy są po prostu straszne a każdy produkt sprawia, że gołym okiem widać różnicę :) Świetna recenzja! Naprawdę super :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarnuszkę używam w kuchni i nie wiedziałam, że ma zastosowanie również w kosmetyce

    OdpowiedzUsuń
  6. Radical bardzo mi pomógł, szamponu z czarnuszką nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, ale może spróbuję.
    Wydaje mi się, że dobrze, że używasz nie jednego szapmopmu, włosy lubia różnorodność. Choc faktem jest, że wtedy rzeczywiście nie mozna powiedzieć jednoznacznie, co pomaga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aktualnie mam ten z glinką i ten z olejem z czarnuszki, obie butelki to ponowny zakup.

      Usuń
  8. jakie cudowne, wakacyjne zdjęcie! Co do samego szamponu to nie wiem, czy bym chciała wypróbować, mam z natury bardzo ciężkie włosy

    OdpowiedzUsuń
  9. Mogłabym go spróbować, doceniam ostatnio olej z czarnuszki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie wyprobowałabym go na włosach syna. Często wraca mu łupież.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cena zachęca do przetestowania. Chociaż mam zawsze spore obiekcje przed zastosowaniem nowego szamponu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szamponu z czarnuszka nigdy nie używałam. Może sie skuszę.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!