poniedziałek, 15 listopada 2021

Rozmaitości



 


















23 komentarze:

  1. Zdecydowanie nie powinniśmy pozwolić innym, aby narzucali nam, co mamy robić, a czego nie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobre i prawdziwe, uśmiałam się zwlaszcza z Herkulesa :D :D :D. Jeśli chodzi o jogę, nadal jestem w tyle, po całym dniu z kotami mam dosyć :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre :) Prawie żadnego nie widziałam, poprawiłaś mi poniedziałek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze świetna porcja dobrej energii. Joga ha ha ha.

    OdpowiedzUsuń
  5. na poniedziałek zestaw idealny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ mi poprawilaś dziś poniedziałkowy dzień 😅

    OdpowiedzUsuń
  7. Haha, dobre, trafne! Dawka humoru w poniedziałek nie zaszkodzi, a wręcz przeciwnie nawet jest wskazana :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze świetne memy na czasie, dzięki 👍

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobre :)) Nie wiedziałam ,że ornitolodzy małe dzieci łapią i obrączkują ;) :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Wesoły początek tygodnia :) Yoga bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne memy xd
    Kocham ten kawałek SOAD!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie jestem "memowa" ale taki zdrowy śmiech po całym dniu - przyjmuję z otwartymi ramionami :) A śmiałam się na większości.

    OdpowiedzUsuń
  13. Taka Yoga i mnie by się przydała ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam twój sposób pisania, nie lejesz wody tylko piszesz konkretnie i to mi się podoba, tak trzymaj :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Niezle :D Z tym bigosem mi przypomniało, jak kiedyś moja wychowawczyni do kina wzieła kurczaka :D Taką Yogę to ja też mogę praktykować :)

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam Twoje rozmaitości, i jeszcze SoaD na koniec, cudowności <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Haha mamy bardzo podobne poczucie humoru, SoaD xD

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!