niedziela, 26 grudnia 2021

Realizacja wishlisty

 Siemaneczko:) Robienie listy to jedno, drugie to realizacja oraz podsumowanie tego całego chciejstwa:) dziś przyszedł czas by podsumować co udało mi sie zrealizować, a oto i lista moich radości:


1) kolejne baleriny czy jak to tam z marki Kacper, bardzo lubię produkty tej marki. Z każdymi butami trzeba sie dotrzeć, bardzo nie lubię tego bolesnego procesu, mam wrażenie że z tą para jakoś ten okres sie przedłuża, jednak mam wrażenie że jesteśmy na dobrej drodze. 



2) Letnie buty, kupiłam, są ale ile mi posłużą tego nie wie nikt. Obuwie zakupione budżetowo jeszcze z wyprzedaży, choc słyszałam o tym sklepie a właściwie o jakości towarów nienajlepsze opinie to może moje doświadczenia będą lepsze.



3) Ulubiona lemoniada w ulubionym miejscu, kusi mnie bo jakieś spotkanie blogerek tam zrobić... 


4) Coś ładnego na szyję. Kupiłam plaster agatu oraz liść pokryty tlenkiem tytanu. 


5) Teatr byłam jakoś na początku roku na sztuce z Katarzyną Figurą. W październiku byłam w Toruniu i miałam okazje być w teatrze Baj Pomorski - jest to miejsce dla dzieci, oprócz aktorów można zobaczyć lalki. Ja byłam na sztuce własnie o lalkach, bawiłam sie dobrze i za nie duże pieniądze bo zapłaciłam za bilet jakieś 22 złote. 


6) Cermika i zestaw pędzli. Dwa punkty na jednym foto:) Dodam że kupiłam sobie większą czerwoną filiżankę, ale o tym innym razem. 


Teraz o czymś co punktem chyba nie było ale wspomnę.... Naszukałam się stroju kąpielowego i w końcu zamówienie złożyłam. W czym problem że długo szukałam? Otóż okrycie pływackie to dwa lub jeden kawałek materiału, poliestru i za co ja mam płacić nie wiadomo jakie sumy? Udało mi sie zamówić za około 27 złotych. Jak przyjdzie to pokażę. 
Wolny czas leci zdecydowanie za szybko, ale mam nadzieje zgodnei z moją tradycją odwiedzić każdego z obserwowanych przeze mnie blogów.

Miłego dnia <3

25 komentarzy:

  1. Fajnie, kiedy marzenia się spełniają. Do teatru z chęcią bym jeszcze poszła, na spotkaniu też dawno nie byłam, buty, ozdoby na szyję i pędzle bardzo ładne, niech Ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj teatr super sprawa, mam nadzieje że szybko tam dotrzesz na fajny spektakl <3

      Usuń
  2. Świetnie, że udało się spełnić tak fajne punkty.

    OdpowiedzUsuń
  3. I super! teraz trzeba stworzyć kolejną wishlistę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ze realizujesz to co masz planie . Uwielbiam teatr

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne zakupy. Jestem ciekawa tego kostiumu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te pędzelki wygladaja fajnie. Szczęśliwego nowego roku

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym kiedyś iść do teatru, razem z mężem. Muszę wpisać sobie na listę planów na 2022, może uda mi się zrealizować.
    Jestem ciekawa tego stroju, który zamówiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że znalazłaś ulubioną markę butów. U mnie zawsze jest duży problem z kupnem obuwia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak, niby spory wybór a jak człowiek czegoś szuka to problem, skąd ja to znam...

      Usuń
  9. Na lemoniadę na razie za zimno. ;) Choć dziś (jest minus 10) to tak rozkręciłam kaloryfery i mam na sobie tyle warstw, że nawet mi gorąco ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy pomysł miałaś z listami :) Najważniejsze, że jesteś zadowolona z zakupów, wyjazdów i sztuk :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super, że spełniłaś swoją listę marzeń, bardzo apetycznie wygląda na lemoniada😊

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!