środa, 9 lutego 2022

Reklama dźwignią handlu, zabawne opisy z portali randkowych.

 Szukanie partnera cz też bratniej duszy to nie zawsze łatwa droga ku upragnionemu celowi: kręte wyboje, pomyłki kręte zwodnicze drużki które oddalają od celu zabierając czas. 

Jak na każdym rynku tak i tym matrymonialnym zdarzają sie różne okazje. Jak wiadomo reklama jest dźwignią handlu, podczas przeglądania ofert widziałam panów "sobowtórów" tak imiona, wiek nawet zdjęcie to samo, oj nie zachęca mnie to do kontaktu, a może mimo że klikam pomiń dalej mi te same osobniki wpadają raz na jakiś czas... tego nie wie nikt hahahaha. A tak poważnie nie rozumiem po co komu kilka profili na tm samym portalu.

Poniżej przedstawię kilka opisów które mnie rozbawiły, zwróciły moją uwagę ale nie sprawiły że poczułam sie zachęcona do kontaktu, no może po za jednym wyjątkiem, zapraszam i życzę dobrej zabawy:








Wow! To jednak są tacy co umią na kawę zaprosić? Widywałam też jakieś tam kina czy inne atrakcyje, niestety wiek był przeszkodą do nawiązywania kontaktu, ale dobrze że są jakieś przyzwoite osobniki, no przynajmniej dobre wrażenie robią, jednak mógłby więcej o sobie napisać;) 






22 komentarze:

  1. Im się już całkowicie w dupach poprzewracało. Jaką to trzeba być desperatką, żeby sobie spierdolić życie takim typem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdesperowane to muszą być kobiety, które zdecydują się odpowiedzieć na te ogłoszenia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Łoo matko. Zadziwia mnie, że są kobiety, które odpowiadają na takie ogłoszenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Boże... Śmiać się czy płakać

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciężko uwierzyć, to prawdziwe opisy

    OdpowiedzUsuń
  6. Skąd ty to bierzesz 🙈 Jezu ten chłop z żoną wygrał albo ten z gwiazdami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam z portalu Badoo. Tam jeszcze małżeństwo sie ogłasza, też podobna sprawa...

      Usuń
  7. No cóż, przedstawione przez ciebie komentarze z portalu randkowego najlepiej oddają poziom ludzi, którzy go tworzą. Nie chcę generalizować, ale nie wszyscy zasługują na uwagę. Delikatnie rzecz ujmując. Jeśli jednak, to warto prześwietlić kandydata, bo to co przeczytałem zasługuje co najmniej na... no cóż nie mam takiej noty 😄

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj tam, ja miałam w opisie, żeby glupi ludzie do mnie nie pisali xD ważne, że są szczerzy ;)(: przynajmniej wiadomo, czy jest sens zawracać głowę;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny pomysł z takim postem. można się naprawdę uśmiechnąć :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdeprawowanemu Gugiel - tłumacz chyba dowcip zrobił ;) ciekawa lektura, te ogłoszenia ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdecydowanie, zareklamować trzeba się umieć ;) Czasami możemy zareklamować się wizualnie, ale tekstem, jak widać, też się da :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O matko! nie wiem czy śmiać się czy płakać :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!