piątek, 11 lutego 2022

Love & Cherry - czyli wiśnie od Vobro polecają się na Walentynki;)

 Walentynki już w poniedziałek, marka Vobro poleca na tę okoliczność poleca swoje sztandarowe wiśnie w czekoladzie Love & Cherry. Uważam że słodycze to chyba najbardziej uniwersalny podarek jakim chyba każdemu można sprawić radość, wiśnie są w idealnej szacie graficznej. Bombonierki 300g oraz małych impulsowych wariantów 45g 



Wewnątrz dużego opakowania znajdziemy jakieś 20 cukierków



Tutaj mamy małe opakowanie 45g gdzie znajdziemy trzy pralinki. 



Moja opinia:

Czerwone serduszka idealnie wpisują się w walentynkowy klimat, czeladki w kształcie serduszek pomagają wyrazić uczucia. Czekoladki od zawsze były pomocne w wyrażaniu najpiękniejszych emocji. Czekolada pobudza endorfinki, zawartość alkoholu lekko rozgrzewa i jest jurna wisienka jako zwieńczenie tej miłej przygody. 
Moja mama uwielbia te wiśnie i wprost nie może się im oprzeć, ceni że skład pozbawiony jest tłuszczu palmowego.  Taki zdrowszy słodycz w prezencie jest oznaką troski i dojrzalszej miłości. 

Za miłe chwile dziekuje marce vobro.pl

22 komentarze:

  1. Bardzo smaczne są ich pralinki i mogłabym sobie kupić na walentynki, ale wiem, że zeźre od razu a muszę unikać cukru :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie się prezentują. Idealne na walentynkowy prezent.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pyszne! Ja też lubię te wiśnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiśni to akurat ja nie, ale moja mama to by się na pewno ucieszyła!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś nie przepadałam za wisienkami w czekoladowej scenerii, a teraz z wielką przyjemnością delektuję się nimi do porannej kawy, na jeden słodki kęsek. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja kocham takie słodkości :) wisienki w czekoladzie bardzo mi smakują!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrych czekoladek nigdy dość nie tylko na Walentynki.

    OdpowiedzUsuń
  8. I małe, i duże opakowanie na pewno spotka się z moim uznaniem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam! Uwielbiam wiśnie w czekoladzie! Mam tylko jedno małe ale - czemu ich jest tak mało w tych opakowaniach???

    OdpowiedzUsuń
  10. Wisnie w czekoladzie to poezja dla mojego podniebienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię ale zajadam się nimi raczej od święta niż na codzień, są takie jakby luksusowe

      Usuń
  11. Lubię słodycze, natomiast nie aż tak, żeby się nad nimi rozpływać. Mam nadzieję, że u Ciebie miód i orzeszki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię. Muszą być w naprawdę dobrej czekoladzie, bez podróbek.

    OdpowiedzUsuń
  13. Do wspólnego podjadania z mężem idealne ❤️

    OdpowiedzUsuń
  14. Przyznam, że nie przepadam za takimi słodkościami. Ale z pewnością wielu osobom będą smakowały. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatnio unikam słodyczy ale na Walentynki chyba bym się skusiła. Wyglądają bardzo zachęcająco,ciekawe czy na Walentynki coś Ci zostało.

    OdpowiedzUsuń
  16. Paulina Kwiatkowska13 lutego 2022 22:57

    Wiśnie w czekoladzie są wspaniałe i je uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!