poniedziałek, 21 lutego 2022

Rozmaitości

 

...























11 komentarzy:

  1. Wszystkie są zabawne, a niektóre jeszcze bardziej.
    Moje ulubione to :
    Polski samochód elektryczny,
    skargi Józefa,
    porady mechanika samochodowego.
    Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy mem mnie rozwalił na łopatki ha ha ha.

    OdpowiedzUsuń
  3. Humor też jest potrzebny. Zwłaszcza w dzisiejszych czasach

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietna selekcja, od razu humor mam lepszy :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie bezkonkurencyjny jest makaron :) Dzięki za uśmiech w tej ponurości ogólnej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Makaron! :D :D :D
    A to ostatnie zdjęcie widziałam, ale z innym podpisem: wóz transmisyjny TVP w terenie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Duża dawka humoru nikomu na pewno nie zaszkodzi.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!