wtorek, 8 marca 2022

bla bla bla bla. + realizacja Projektu obywatelskiego.

Ależ ten czas szybko leci, praca jest jaka jest ale jest, mimo że bywa czasem irytująco to dbam o nią, mówię sobie że ją lubię. Myślę jak to było gdy byłam bezrobotna, jak użerałam się na jakiś stażach. Byłam w miejscach których nie wspominam dobrze, w takich momentach widzę że tu gdzie jestem jest naprawdę spoko. Mimo że daleko od ideału. Jest sporo stresu. Pocieszająca jest wizja powrotu owocowych dni (raz w tygodniu jest dostawa owoców i są one cały tydzień, to fajne:). Ucieszyła mnie ta wizja. 
Coraz bliżej mój wyjazd, trochę stresuje sie jak ten test zrobić by wszystko było na czas wszystko dopięte na ostatni guzik. Jest trochę problemów, ale mam nadzieje ze sie uda. 

W niedziele wzięłam psa od sąsiadki i poszłam zobaczyć jak wyszła realizacja projektu obywatelskiego który wygrał, przyznam że bardzo mi sie podoba!



 Można pograć w szachy 


Stolik, ławeczka, wygląda to solidnie. 


Tutaj chyba pod jakieś spotkanie urządzili miejsce. 


Powspinać sie można


Piłkarzyki czekają też. 


Dla psów jest wybieg:


leżaczki są, twarde wiec warto mieć miękki kocyk:) 



Szkoda ze w regulaminie jest napisane ze psów nie wolno wprowadzać, jak widać złamałam ten zapis spacerując z pieskiem. Pusto było, sunia nic nie zniszczyła, nikomu nie przeszkadzałyśmy bo jak widać pusto było. Troche brakuje miejsca na grill, ale może jeszcze sie pojawi:)

Wszystkim nam z okazji 8 marca życzę spokoju wewnętrznego i radości z życia. Dużo pieniędzy, miłości... aby można było jeść i nie tyć a ząb czasu zapomniał o nas.
Buziole! 

Na koniec ciekawy materiał do posłuchania. 




20 komentarzy:

  1. Fajne i urokliwe miejsce, szkoda że nie dla psów. Trzeba doceniać to co mamy, ale mimo wszystko życzę nam, żebyśmy miały jeszcze lepiej i więcej radości z życia i spokoju przede wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz cudownego psa! Realizacja projektu wyglafa super. Owocowe dni to zdecydowanie duzy plus

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze, że jednak jesteś w miarę zadowolona z pracy. Wszystkiego najlepszego z okazji dnia Kobiet!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana, mimo wszystko szukajmy plusów w tym, co nas otacza. Masz pięknego psa. Wszystkiego najlepszego z okazji Dnia Kobiet.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powstało bardzo fajne miejsce :) śliczny piesek :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może gdzieś obok dorobia jeszcze dla psów, nie było tego w projekcie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne miejsce! W moim mieście też podobne powstają. Dziękuję za życzenia i dla Ciebie również wszystkiego dobrego

    OdpowiedzUsuń
  8. O to bardzo fajne miejsce na mapie miasta.

    OdpowiedzUsuń
  9. Interesujące miejsce wypoczynku ! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Trzymam kciuki za wyjazd :) wszystkiego dobrego z okazji dnia kobiet:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne miejsce , pewnie wioną i latem będzie tam sporo ludzi przychodziło, u nas też podobne zrobili i latem dużo osób bywało z dziećmi...

    OdpowiedzUsuń
  12. Paulina Kwiatkowska9 marca 2022 09:26

    Podoba mi się to, że takie miejsce powstało w Twoim mieście.

    OdpowiedzUsuń
  13. Przy takich projektach obywatelskich czasami mam pewien udział ... potem przyjemnie się je ogląda i ocenia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bla bla bla <3
    Uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe miejsce, oby tylko nie zostało zniszczone, przez wesołych odwiedzających. Bo wiadomo, rośnie bywa.

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, że są takie miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne są takie projekty obywatelskie, bo naprawdę przysługują się ludziom

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajne miejsce! Dobrze, że takie powstają. Piesek jest cudowny...

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!