niedziela, 6 marca 2022

Vobro. Praliny Cherry Passion.

 Bardzo lubianym produktem Vobro są praliny Cherry Passion, wiśnie w czekoladzie. Moja mama je po prostu uwielbia. 



Vobro zaskakuje grafiką opakowań które są po prostu śliczne! Ta wstążka i kokarda są bordowe;) 





  • Praliny w kształcie kuferka
  • Pokryte czekoladową otoczką z czekolady deserowej
  • Nadziewane wiśnią w alkoholu
  • Nie zawierają barwników 
  • Nie zawierają konserwantów
  • Nie zawierają tłuszczów utwardzonych
  • Nie zawierają oleju palmowego
  • Produkt zawiera alkohol
  • Opakowanie prezentowe produktu z dołączoną prawdziwą kokardą, pozwala traktować go jako drobny, słodki upominek


Moja opinia:

Opakowania są śliczne, nie wiem które ładniejsze, oba zachowam sobie, może jako tło do zdjęć mi posłużą. 

Deserowa czekolada pozbawiona tłuszczu palmowego to czyni z tych pralin naprawdę jeden z naprawdę nielicznych słodyczy, w ogóle produktów. Tłuszcz palmowy można nawet znaleźć w... składzie bułek... Jednak w składzie pralin jest syrop glukozowy.

Deserowa czekolada skrywa w sobie słodką płynną alkoholową zawartość w której to zawarta jest jurna wisienka. Duet czekolady deserowej alkoholu i wiśni to bardzo lubiane klasyczne zestawienie polecające się na miły upominek. Myślę że sporo Pań ucieszy się z takiego upominku z okazji Dnia kobiet który jest już za pasem! 

Za przesyłkę dziękuję marce vobro.pl

47 komentarzy:

  1. Bardzo miła przesyłka, też uwielbiam te czekoladki, chętnie sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię słodycze tej marki. Gdybym jednak miała wybierać, to wolę te bez alkoholu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie słodkie prezenty na pewno zawsze dają dużo radości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pralinki pyszne, aczkolwiek ja akurat za tymi z alkoholowym wypełnieniem nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat to nie jest mój typ. Ja wręcz nienawidzę wiśni w alkoholu, a to tylko dlatego, że od mojej koleżanki mam pracowała przy produkcji i naopowiadała mi niesmacznych historii na ten temat ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj, ja w ogóle nie jem takich słodyczy, polecam kuleczki kokosowe własnej roboty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pyszne! Idealne na wiele okazji 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba jestem w mniejszości, ale nigdy nie lubiłam i nie lubię dalej wiśni czy śliwek w czekoladzie 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Pyszności. Te pralinki są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię od czasu do czasu zjeść pralinki z dodatkiem alkoholu ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kuszą te praliny, oj kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja chyba ucieszyłabym się z pamięci o samym święcie - ale słodkości nie są dla mnie wskazane, bo PRÓBUJĘ być na diecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie uwielbiam wszelkiego rodzaju praliny i z chęcią po nie sięgne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne opakowanie tych pralin:). Chyba najbardziej mi się podoba, bo zawartość, jak kiedyś wspomniałam, nie dla mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też jestem wielką miłośniczką wiśni w czekoladzie, są naprawdę świetne.

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie słodkości :) tych jeszcze nie próbowałam, ale chętnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. samo opakowanie jest atrakcyjne i świetnie nadaje się na prezent no i kto by się nie skusił na wiśnie w czekoladzie <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja mama też je bardzo lubi i uwielbia jak ją odwiedzam bo wie co dosanie słodkiego:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Też bardzo lubię wiśnie w czekoladzie - zresztą śliwki i truskawki również. Czasani trzeba osłodzić sobie życie takimi przysmakami.

    OdpowiedzUsuń
  20. Wiśni w czekoladzie nie lubię, ale na inne czekoladki dałabym się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Praliny z wiśnią to moje ulubione. Bardzo chętnie zjadła bym sama wszystkie z obu tych opakowań.

    OdpowiedzUsuń
  22. Chętnie bym je wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przyznam, że są bardzo ładnie i estetycznie zapakowane. Zajadałabym :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem wielbicielką takich pralin. Ogólnie nie jadam słodyczy ale takie wiśnie zawsze chętnie zjem

    OdpowiedzUsuń
  25. Czekolada z wiśniami, brzmi jak coś w 100% dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!