poniedziałek, 28 marca 2022

Rozmaitości

 



















13 komentarzy:

  1. Jak zawsze, zestaw, który rozśmiesza, ale i daje do myślenia 😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Mały szpieg, to częsta sytuacja w rodzinach z małymi dziećmi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem wysoka i nieraz się zdarzało, że obca kobieta w markecie prosiła, żeby jej coś podać z najwyższej półki. wspinających się po półkach nie widziałam jeszcze u nas 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. hahahahahaha :D ale się uśmiałam :D

    OdpowiedzUsuń
  5. super - od razu humor mi się poprawił :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rozmaitości na poprawę humoru zawsze świetnie się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie memy gdzie wykorzystywana jest wieloznaczność słów. Dzięki za dawkę dobrego humoru.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zwykle dawka humoru u Ciebie:

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!