czwartek, 21 kwietnia 2022

Nowości

 Cóż bardziej cieszy niż zakupy? Oj znalazło by się może, ale dziś o tym co mi przybyło, nie przedłużając zapraszam:


Tego typu gazetki zdarzało mi się dawno temu kupować, tak sobie kupiłam z sentymentu;)
Okulary na basen są... miałam przed świętami się wybrać popływać. Basen świetnie działa na kręgosłup, okazało się że dzięki mojemu orzeczeniu i karcie mieszkańca mojego miasta mam bilet prawie o połowę taniej. Co stanęło na przeszkodzie? Otóż albo byłam zbyt zmęczona, albo basen zamknięty. Postanowiłam że na pływalnię dotrę to dotrę, i popływam oczywiście:)


Kupiłam sobie nową filiżankę, ceramiczną, czerwoną. Nowy nabytek ma pojemność jakieś 600ml.


Nowa filiżanka raz jeszcze:)
Talerzyk ceramiczny, rękodzieło,  kupiłam w prezencie dla mojej mamy na święta. Na naczyniu położyłam słodycze, całość w celofan i gift gotowy.
Delia, budyń do ciała, pachnie jak takie cukiereczki pomarańczowe, zapach cieszy, szkoda że nie zostaje dłużej na skórze.


Byłam u jubilera, starszy pan ma malutki sklepik a jego oferta intrygująca. W nagrodę dla samej siebie, za to że w tej pracy w której jestem obecnie przepracowałam najdłużej. Tak staż w tej firmie to moje najdłuższe w całym życiu doświadczenie zawodowe. Fakt że umowa zlecenie a nie o pracę, ale lepiej mieć zlecenie niż umowę stażową. Praca jak to praca bywa różnie, ale mówię sobie że lubię to miejsce, ludzi, dbam by było miło. Wiadomo bywa różnie, ale byłam w gorszych miejscach więc nie jest najgorzej.
Wracając do nagrody dla samej siebie to nagrodziłam się takim uroczym wisiorkiem, który to jest takim pojemniczkiem na przykład na leki:

O tutaj jak sie otwiera:


Podziwiam twórcę tego cudeńka za cierpliwość i umiejętności w zrobieniu tak ładnego przedmiotu, bardzo przydatnego:) Sklepik napewno jeszcze odwiedzę:)

No i to na tyle, miłego dnia <3

14 komentarzy:

  1. Ten wisiorek, to coś niesamowitego, jestem pod wrażeniem tak pięknego przedmiotu! Poza tym czerwona filiżanka i ceramiczny talerzyk, to kolejne fantastyczne skarby 👌😉

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten wisiorek to coś pięknego. Wygląda ślicznie i jaki funkcjonalny wow

    OdpowiedzUsuń
  3. Jaka fajna, nowa filiżanka. Twój znak rozpoznawczy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna jest, ja uwielbiam pić kawę z filiżanki z kubka mi już nie smakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wisiorek. Moja mama kupuje gazetkę " Przyślij przepis".

    OdpowiedzUsuń
  6. Wisiorek pomysłowy ☺️👍

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny ten wisiorek, prawdziwe dzieło sztuki :) Filiżanka i talerzyk też piękne :) Też chyba sobie taką kartę wyrobię, bo jeżdżę albo do siostry, albo po galeriach :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Filiżanka cudowna! Talerzyk też. Lubię takie rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy wisiorek, teraz rzadko widuje się takie rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta ogromna filiżanka to zdecydowanie coś dla mnie - mniejszych pojemności nie uznaję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prezenty dla samej siebie zawsze są super i wyjątkowe.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!