czwartek, 5 maja 2022

Karolinka.

 

Karolinkę poznałam na jakimś kursie dla bezrobotnych. Kiedyś ją zablokowałam, nie chciałam jej znać. Pewnego dnia spotkałam ją w jakimś sklepie i kontakt został odnowiony. To był błąd! Karolinka potrafiła robić dziwne dramy w publicznych miejscach i konia z rzędem o co tak na prawde jej chodzi. Rozmowa nie jest sposobem bo ucina i dalej snuje monologi. Podobnie jak z ciągami smsów które czasami pisała, oto przykład:  


Czasem była normalna, ale zdarzały się jej nie fajne zachowania. Do Torunia miałam jechać z tą właśnie koleżanką. Spotykałyśmy sie na mieście, spędzałyśmy czas więc nie spodziewałam się że zachowa się, jak...

Umówiłyśmy się, powiedziała że jej ta wycieczka sie podoba, mówiła że kiedyś miała z inną osobą jechać ale było więcej dni, dla tego ta moja kilkudniowa jej bardzo odpowiada. W pewnym momencie zadzwoniłam do niej, ona zapytała o numer do tego pana od noclegów, podałam jej namiar, obiecała zadzwonić. Pogadałyśmy i zdawało mi się ze wszystko jest ok. Napsałam sms z pytaniem co załatwiła, nie odezwała sie. W końcu rozmawiałam z nią przez telefon..... ona stwierdziła że nie jedzie, na pytanie dlaczego zmieniła zdanie odpowiedziała że nie wie dlaczego nie chce jechać. Dziwne bo wcześniej wszystko jej pasowało... powiedziałam jej że tak sie nie robi a ona na to że nie wie dlaczego sie tak zachowała. zrobiło mi się przykro, bo uważam że kobieta po czterdziestce, z wykształceniem wyższym potrafi poinformować o zmianie planów, zadzwonić porozmawiać. Niestety nie Karolinka.  Trochę nie fajne zachowanie pokazała budząc mnie wcześnie rano a gdy odebrałam to ona nie odzywała sie. Oczywiście nie przeprosiła. Nie spodziewałam sie po niej takiego zachowania, miałam podejrzenia że coś z nią nie tak... ale żeby do tego stopnia...

Oczywiście pan od pokoju pytał o koleżankę, głupio sie poczułam bo to chyba ona powinna odpowiadać na pytania, w końcu jest dorosła. Karolinka usunęła mnie z FB, a ja mam wrażenie że śmieć sam sie wyniósł. Przykro mi z tego powodu jak mnie potraktowała, uważam że nie zasłużyłam sobie na to co mi zrobiła (też nie o wszystkim piszę). Jeśli miała faktycznie coś do mnie to mogła po prostu porozmawiać, pogadać zamiast zrobić coś takiego. Przykro mi bo okazało sie ze bilet za który wyłożyłam to pieniądze które przepadły bo anulować musiałabym całą rezerwacje (swój bilet też). Z Karolinką nie mam kontaktu, pozostał niesmak. Miał też jechać mój "przyjaciel" który też mnie wystawił, w ostatnim momencie praktycznie. Przepadły pieniądze za bilet, koszty zakwaterowania były większe, dzieki "przyjaciołom" straciłam trochę pieniędzy. Nie rozumiem takiego zachowania, braku szacunku do drugieo człowieka ale postawa którą zaprezentowali pokazali że sami siebie nie szanują, to jest swoich słów.

32 komentarze:

  1. Co za patologia, nie ma czego żałować. Najlepszą przyjaciółką dla siebie jesteś Ty sama, nie wpuszczaj takich ludzi do swojego życia, szkoda czasu...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ale smutno tak samotnie ;/

      Usuń
    2. Na pewno nie jest łatwo, ale lepiej niż z byle kim ;)

      Usuń
    3. No tak przynajmniej dram nikt nie robi,o tyle spokojniej.

      Usuń
  2. Dlatego lepiej jest w chwili gdy każdy kupuje bilet dla siebie. Szkoda, że tak wyszło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, szkoda że czesto ludzie nie szanują swoich słów. Nie szanując innych też nie szanują siebie,bo co potem warte jest słowo oszustki.

      Usuń
    2. No tak, widocznie dla tej kobiety nie jest to ważne.

      Usuń
    3. Ona chyba oderwana od rzeczywistości...

      Usuń
  3. Przykro, że spotkała Cię taka sytuacja. Po tym co opisujesz i po rozmowie, którą wkleiłaś, można domniemywać, że koleżanka ma jakieś problemy psychiczne. Może nie do końca panuje nad swoim zachowaniem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana zgadzam się z Agness. Ewidentnie koleżanka ma jakieś problemy.

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyznam, że ... nie rozumiem. Po tekstach jakie do Ciebie pisała uznałaś, że jest osobą, której można ufać ?

    OdpowiedzUsuń
  6. Od takich ludzi trzeba trzymać się daleko. Co za nieodpowiedzialne zachowanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda czasu na takich ludzi :/ trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  8. w sumie, dobrze,że pojechałaś sama, bez tak dziwnej osoby!

    OdpowiedzUsuń
  9. Od takich ludzi to lepiej trzymać się z daleka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mama do Sześcianu5 maja 2022 15:35

    Wydaje mi się, że zachowanie tej pani wynika z głębokich problemów psychicznych. Rozumiem też Twoje rozgoryczenie całą sytuacją, jednak wiem czy publikowanie prywatnych sms jest na miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak się z kims umawiam, to zawsze najbardziej tego własnie się obawiam, że ktoś mnie wystawi do wiatru w ostatniej chwili. I potem albo trace kasę na nocleg jesli zrezygnuję, albo wydaję więcej niż zamierzałam, bo koszty podróży/noclegu dla jednej osoby rosną.

    OdpowiedzUsuń
  12. Smutna historia. Niestety, chyba każdy z nas przynajmniej raz w życiu trafił na takiego człowieka.

    OdpowiedzUsuń
  13. niestety i tacy ludzie trafiają się na świecie. Dobrze, że sama się wyniosła z Twojego życia

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgadzam się z Dorotą, lepiej wcale niż z byle kim. Ja się przekonuję do podróżowania solo albo zabieram kogoś z rodziny, bo wiem że na nich prędzej mogę liczyć :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Przykro, że taka sytuacja miała miejsce, od takich ludzi jak najdalej...

    OdpowiedzUsuń
  16. O matko kochana!Co to za człowiek?! Może ma jakieś zaburzenia psychiczne?

    OdpowiedzUsuń
  17. Łooo matko i córko, co za jazda...
    No ewidentnie jest coś nie halo 😏
    Kurdex, ale miałaś odwagę, że to puściłaś 😄
    No, ale rozumiem, że ku przestrodze, pozdrawiam! 🖐️

    OdpowiedzUsuń
  18. Te wiadomości to jakiś bełkot. Nijak nie jestem w stanie zrozumieć. Kto to jest? 🙈

    OdpowiedzUsuń
  19. O ludzie...Ja już na podstawie samych wiadomości nie chciałabym mieć z taką osobą nic do czynienia...

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziwne zachowanie tej kobiety, może coś z psychiką nie tak?

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja to nie wiem jak ty to robisz, że takie dziwne twory ludzkie przyciągasz 😉

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!