wtorek, 3 maja 2022

realizacja wishlisty

 

..

Lista moich życzeń nie była aż tak długa. Sporo udało mi się zrealizować,ale nie wszystkie. Uważam że czasem nic na siłę, szerzej wyjaśnię w dalszej części, zapraszam.

1) woski. Bardzo lubię ładne zapachy, chętnie odpalam jakiś wosk,a lubię mieć wybór.



2) wyjazd do Buska Zdroju. Nie obyło się bez nie przyjemności,ale ostatecznie udało się zrealizować wyjazd. Jednak mam mieszane uczucia co do tego uzdrowiska. 
Co do opieki i zabiegów to jestem bardzo zadowolona.



3) Miał być kot 🐱 z bursztynu,ale jak na razie jest takie cudo.


4) peeling Mokka  od Fresh&Naturals.


No i to na tyle by było, został jeszcze bilet do teatru,jednak mimo najszczerszych chęci nic mnie nie zainteresowało z repertuarów. Kocham teatr,jednak nic na siłę, pozostaje czekać na coś na co pójdę z ciekawością. Miłego dnia♥️

24 komentarze:

  1. Ja obecnie niczego nie planuję, bo z dziećmi to różnie bywa. Do teatru rzeczywiście warto iść na coś ciekawego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Teatr uwielbiam! Sztuka na której ostatnio byłam jest na YT, jak chcesz to Ci podeślę :) Ten wisiorek jest przepiękny, a kot z bursztynu to coś niesamowitego, też chętnie poszukam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dużo do swojej udało Ci się zrealizować, świetnie. Również uwielbiam świece i woski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej zazdroszczę wyjazdu, mimo niedogodności. Chętnie wypróbowałabym peeling Mokka.

    OdpowiedzUsuń
  5. W takim razie życzę znalezienia czegoś ciekawego w teatrze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie byłam w teatrze, chyba czas to zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam swoje mniejsze i większe listy marzeń- większych i mniejszych. Fajnie jest je realizować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Też bardzo lubię świece zapachowe i woski. Choć ostatnio ich mniej palę, raczej zimą więcej. Za to chętnie gdzieś bym wyjechała. No cóż, najpierw dzieci niech się podkurują, to może gdzieś wyskoczymy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nam się w Busku bardzo podobało - ale to było kilka lat temu, więc mogło się zmienić na niekorzyść ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Właśnie jestem w Busku Zdrój. Pięknie się tu relaksuję i biorę zabiegi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne podsumowanie planów! A z tym teatrem to faktycznie lepiej poczekać na coś co będzie Ci odpowiadać.

    OdpowiedzUsuń
  12. chyba sama zrobię taką wishlistę i zacznę powoli realizować swoje cele :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już przestałam robić wishlisty. Nie mam tyle zaparcia, żeby je robić, a potem realizować 🙈

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!