wtorek, 7 czerwca 2022

Haczi - z okolic Bełchatowa

 Siemaneczko, nich dziś świeci ładne słoneczko to na niebie i w serduszku:) Na profilu  Podaj Łapę Bullom znalazłam takiego oto uśmiechniętego jegomościa i postanowiłam dać mu szansę zamieszczając info o nim tutaj, zapraszam:)



"Czy mnie widzisz właśnie dziś ?

Jestem Haczi dziki Dzik.

Lubię szaleć, biegać, skakać,

Za motylem też polatać.

Jestem czysty, czasem szczekam,

Jednak dlatego, że na człowieka czekam.

Miałem kiedyś PRZYJACIELA,

Lecz on odszedł już do nieba.

Tam mnie zabrać nie mógł jeszcze,

Bo ten czas nie nadszedł dla mnie.

Teraz szukam przewodnika,

Który będzie po lesie ze mną pomykał.

Da też miłość i opieką,

Zabawę jak i również naukę.

Trochę ciągnę się na smyczy,

Ale trochę roznosi mnie energia, więc to się nie liczy.

Umiem jednak też iść ładnie,

Wiotko, gibko i powabnie.

Jak przystało na kawalera,

Towarzystwo suczek mnie rozwesela.

Bardzo lubię z nimi szaleć,

I pierwszy nie zaczepiam ich wcale.

Jestem dzisiaj psem bezdomnym,

Z sercem wielki i otwartym,

Na przyjęcie już od dzisiaj,

Przyjaciela do końca mego życia !!


Domu poszukuje urodzony w 2015 roku Haczi.

Jest to psiak bardzo żywiołowy, aktywny, lubi zabawy szarpakiem, oponą, piłką czy też zwykły długi spacer z odrobiną węszenia po lesie.

Ceni sobie bliskość człowieka, jednak w kontaktach z nowymi ludźmi jest lekko ostrożny, potrzebuje kilku smaków i chwili na zapoznanie się.

Zachowuje czystość, pozostawiony sam nie niszczy, dobrze czuje się w kennel klatce i chętnie w niej odpoczywa.

Jest łasy na smaki, świetnie pracuje za jedzenie.

Na smyczy na początku spaceru ciągnie a siły ma dość sporo, jednak po chwili potrafi iść ładnie.

W kontaktach z psami bywa różnie, suczki w większości akceptuje.

W poprzednim domu mieszkał z kotem i suczką oraz większym dzieckiem.


Poszukiwany dom aktywny, który zapewni potrzeby zmęczenia fizycznego jak i psychicznego.

Domu świadomego z jasnymi zasadami, konsekwentnie prowadzącego naszego kawalera.


* urodzony w 2015 roku,

* dzieci większe: tak

* suczki w 70 % tak

* koty tak

* jazda autem: bez problemu

* w domu czysty i cichy.


miejsce pobytu; Strzyżewice, okolice Bełchatowa, woj. łódzkie." źródło, więcej klik




7 komentarzy:

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!