środa, 8 czerwca 2022

Zakupowy haul


 Siemaneczko! No i pora pokazać co to ostatnio sobie kupiłam, będą kosmetyki - tu małe zapady z okazji wycofania mojego ulubionego szamponu z pewnej sieci drogerii. Szkoda że skoro sobie coś ulubuję to to wycofują. Plusem sytuacji była dobra cena.  No to nie przedłużając zapraszam


Po sesji na której terapeutka przyznała że nie słyszała o moim trudnym (delikatnie mówiąc) doświadczeniu, powiedziałam że mówiłam o tym jej, a ona nie wiem czy udawała czy faktycznie nie pamiętała... poczułam się strasznie, płakałam, miałam bóle brzucha i w klatce piersiowej, nie wiem czy to część terapii czy jak, ale poczułam sie bardzo źle.
Na ostatniej sesji terapeutycznej usłyszałam że prawie po roku czasu terapeutka mnie nie rozumie i że za mało sie otwieram. Wybitna znawczyni duszy ludzkiej wyjątkowo uczciwa kobieta - to antonimy w odniesieniu do niej, a ponoć psycholog to zawód zaufania publicznego. Chcąc ukoić swoje smutki poszłam na rybkę w ulubione miejsce, piłam ukochaną lemoniadę i siedziałam w ciszy. To miejsce pomaga badziej niż kontakt z kimś takim jak ta osoba.


Kupiłam sobie porządny zestaw herbat, są tam rooiboski, zielone, czarne... Ta marka nie jest moją ulubioną herbacianą marką.

Teraz zapasi z okazji wycofania moich ulubionych szamponów. Mam nadzieje że to zmiana szaty graficznej czy coś, ale na wypadek wszelki kupiłam trochę więcej:
Czarne mydło z olejem różanym i czarne mydło z olejem arganowym. Lubię mydła czarne za ich właściwości oczyszczające, peelingujące i nawilżające. Będą mi służyły do rąk.
Bielenda liftingująca maseczka w płachcie ze śluzem ślimaka
Kimoco Beakty maseczka w płachcie nawilżająca.


Douglas Detox maseczka oczyszczająca do twarzy, 
Douglas Relaxing maseczka która ma ukoić zrelaksować cerę...
Kerastase maska i szampon do włosów w wersji podróżnej, dyscyplinujący puszące sie włosy.


Duetus maseczka oczyszczająca do twarzy.
Vercade czekolada mleczna.
Miód wielokwiatowy
Łyżeczka. Tak kupiłam sobie nową łyżeczkę, gdyż w pracowniczej kuchni zostawiłam na blacie łyżeczkę, zaniosłam herbatę na biurko i jak wróciłam... pytałam każdego czy widział... niestety bez zadowalającego efektu. Część odsyłała mnie do zmywarki że może tam.... no cóż przydała się komuś. Tej łyżeczki trzeba będzie lepiej pilnować.


Znowu czekolada Verkade mleczna. Fajny pomysł na "tabliczkę" czekolady w formie literki albo obrazka;)

Tretussin Med tabletki na gardło, smaczne i pomagają, jeszcze jedne takie nawilżające kupuję. 

Podgrzewacze do komina zapachowego:)

No i to na tyle, miłego dnia :*

23 komentarze:

  1. Świetne zakupy. Uwielbiam miód. Chętnie spróbowałabym tej czekolady.

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę bardzo udane zakupy, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnogość elementów zakupowych, różnorodność także, sporo testowania, ale sprawia ono wiele frajdy. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakupy zazwyczaj poprawiają humor. Ja się śmieje, że to czasem najlepsza forma terapii;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda, że z tym psychologiem to taki trudny temat. A zakupy fajne.

    OdpowiedzUsuń
  6. No psycholog trafiła Ci się nie za fajna. Za to zakupy widać bardzo udane.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciężko znaleźć odpowiedniego terapeutę :( Nie słyszałam o tcyh szamponach jeszcze - są tak dobre? Mam trochę problemów ze skórą głowy

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta terapeutka to do kabaretu niech idzie, się uśmiałem
    A co z galaretką?

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile tutaj cudów :) A co do psycholog...

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawe zakupy. Tylu szamponów szybko nie zużyjesz...Ale na pewno poprawiły Ci humor.

    OdpowiedzUsuń
  11. Udane zakupy. Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej zaciekawiły mnie produkty Kerastase.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oby wszystko się Tobie dobrze sprawdziło. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze jest zrobić zakupowe zapasy z wybranych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zakupy godne pozazdroszczenia :) A psycholog chyba z koszmarów.

    OdpowiedzUsuń
  16. U Ciebie zawsze podpatrzę herbatkę, której jeszcze nie miałam okazji kosztować. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rok chodzisz do psychologa i nie czujesz że jest lepiej? A może dla porównania przejdź się do innej osoby?

    OdpowiedzUsuń
  18. Zakupy jak zawsze ciekawe i różnorodne - a odnośnie terapeutki to może warto poszukać kogoś innego, bardziej kompetentnego i empatycznego.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawe produkty do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Grunt że jesteś zadowolona z zakupów, masz w czym wybierać.

    OdpowiedzUsuń
  21. Paulina Kwiatkowska12 czerwca 2022 11:19

    Zakupy to na pewno świetna okazja do poznania nowych rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znałam tych czekolad. Faktycznie fajny pomysł z inną tabliczką. A co do terapii... Jeśli po roku nie ma efektów, jeśli te spotkania sprawiają, że czujesz się gorzej, to może trzeba poszukać innego specjalisty?

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!