środa, 21 września 2022

Lista uczestniczek na grudniowe spotkanie:)

 


Ale sie cieszę, po kolei nasze działania zmierzają ku celowi jakim jest spotkanie grudniowe. W dobie osiągnięć techniki spotkania na żywo są czymś wyjątkowym, dla mnie takie wydarzenie wiąże sie zawsze z ogromnymi emocjami. Dziękujemy za zainteresowanie oraz zgłoszeniam ciężko było wybrać osoby, ale dałyśmy radę! 
A oto kogo będę miała okazje poznać osobiście:

Sys

 pirelkablog 

karolina (piekniejszastrona.pl) 

curlymadeleine 

bardziejmilo 

justyna.vee 

dorotxycosdladuszyidlaciala 

wszystkiemojebziki 

codziennosckobiety 

kobietanieidealna

Wspólnie z Moniką mymixoflife.pl pracujemy nad tym by spotkanie było jak najbardziej udane. Dziękujmy za zgłoszenia liczne:) 

20 komentarzy:

  1. Świetne towarzystwo, na pewno będzie wspaniale, już zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To na pewno będzie świetne spotkanie. Liczę na fotorelację. 🙂

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja troszkę nie rozumiem list uczestników. To jest spotkanie dla wybranych? Bo z pewnością zniechęca do brania udziału. Nie wiem dlaczego tak robicie. Jak organizowaliśmy spotkanie blogerów nie było limitu. Wybraliśmy miejsce na tyle osób, ilu chciało wziąć udział. Bo gifty? To teraz już całkiem zgłupiałam. Chodzi o prezenty czy o ludzi? Wybacz, ale formą losowania cxy jak wy już to robicie. Jest po prostu beznadziejne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez przesady z tymi giftami. Przeważnie jest z nimi jeden problem. Dużo dźwigania, mało pożytku a koszty podróży często są wyższe ;) Nie sądzę, żeby to było powodem limitu.

      Usuń
    2. Tym bardziej nie rozumiem limitu. Bo takie spotkania robi się żeby spotkać ze znajomymi ale również poznać nowych. A ograniczenie do takiej ilości, nie daje możliwości. No cóż, nie ja organizuje, ale mnie już takie coś zniechęca. Fajnie gdy jest liczne grono. My tak robiliśmy w Warszawie.

      Usuń
  4. na pewno spotkanie będzie udane:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę szkoda, że jest limit miejsc i osoby, które chciały pojechać nie wezmą udziału.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Gratuluję pomysłu i podziwiam za włożoną pracę w organizację. Mam nadzieję, że spotkanie się uda i że będzie co wspominać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Paulina Kwiatkowska21 września 2022 12:29

    Okazja do poznania nowych osób zawsze jest świetna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super :) zapowiada się bardzo fajne spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tych blogerek za wyjątkiem Sys. Życzę ciekawego i pożytecznego spotkania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne grono! Jestem przekonana, że będziecie się dobrze bawić!

    OdpowiedzUsuń
  11. Niewielka grupa, ale to dobrze, bo łatwiej będzie się poznać i pogadać.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!