czwartek, 10 listopada 2022

Kérastase - Kąpiel dyscyplinująca do włosów uwrażliwionych i maska dyscyplinująca

Moje cienkie i delikatne włosy lubią się puszyć , nie nie mam z nimi łatwo bo muszę zbalansować odpowiednio pielęgnacje by sie nie puszyły ale nie były zanadto obciążone. Przyznam że produkty Kérastase kusiły mnie od dawna, ale mocno zniechęcała cena, jednak wiem że oprócz trwałości produkty fryzjerskie są bardzo wydajne. W hurtowni fryzjerskiej znalazłam produkty w wersji podróżnej więc skusiłam się na kąpiel dyscyplinującą do włosów uwrażliwionych oraz maskę dyscyplinująca których podstawowym zadaniem jest trzymanie w ryzach niesfornych kosmyków które potrafia naprawdę być irytujące. Za mój zestaw zapłaciłam jakieś 60 złotych. 




Opisy, skład klik źródło

Kąpiel przeznaczona jest do niesfornych włosów cienkich i normalnych, które wymagają wygładzenia. Kosmetyk znacząco ułatwia stylizację i przeciwdziała puszeniu, a włosy stają się naturalnie miękkie i pełne lekkości.  

Skutecznie zapobiega puszeniu się włosów

Ułatwia stylizację

Optymalizuje płynność ruchu włosów

Włosy są miękkie, sprężyste i pełne połysku

Jedwabiście gładkie wykończenie


Główne składniki


Kompleks Morpho-Keratine:


Składniki aktywne + polimery dla wygładzenia powierzchni włosa:

Odbudowują ubytki w strukturze włosa, dzięki czemu włosy są łatwe w stylizacji i nie puszą się.

+ Perfektor powierzchni włosa:  Nadaje włosom miękkości i gładkości, ułatwia rozczesywanie.

+ Aktywny składnik pielęgnujący o wysokiej precyzji:  Odbudowa i naturalne wykończenie. Efekt lekkości.



 

Skład

Aqua / Water - Sodium Laureth Sulfate - Coco-Betaine - Glycerin - Glycol Distearate - Sodium Chloride - Amodimethicone - Ppg-5-Ceteth-20 - Dimethicone - Sodium Benzoate - Polyquaternium-6 - Salicylic Acid - Carbomer - Arginine - Glutamic Acid - Benzyl Salicylate - Trideceth-6 - Serine - Benzyl Alcohol - Hydroxypropyltrimonium Hydrolyzed Wheat Protein - 2-Oleamido-1,3-Octadecanediol - Cetrimonium Chloride - Linalool - Alpha-Isomethyl Ionone - Sodium Hydroxide - Citric Acid - Parfum / Fragrance

Listy składników dla produktów naszej marki są regularnie aktualizowane. Zapoznaj się z listą składników na opakowaniu produktu, gdzie zawsze znajduje się najbardziej aktualna lista składników, aby upewnić się, że jest ona dla Ciebie odpowiednia.
(W przypadku produktów typu refill napełnianych w sklepie, najbardziej aktualną listę składników należy uzyskać w punkcie sprzedaży po uzupełnieniu w nim produktu).

Konsystencja




Maska Dyscyplinująca Kérastase jest przeznaczona do włosów grubych, ze skłonnością do puszenia, które są trudne do ułożenia i wymagają wygładzenia. Przywraca gładką strukturę włosów, dzięki czemu fryzura odzyskuje swoją naturalną sprężystość i objętość.  

Włosy są odżywione od środka

Włosy są niezwykle miękkie i gładkie

Fryzura jest łatwiejsza w ułożeniu

Ochrona przed puszeniem

Maska uzupełnia ubytki włókien, nadając włosom niezrównaną miękkość

Włosy są podatniejsze na stylizację

Łatwiejsze rozczesywanie

Przyspieszone suszenie włosów

Stosuj raz w tygodniu w przypadku uwrażliwionych włosów, lub po każdym myciu, jeśli włosy są grubsze. Maskę należy nanieść na umyte i wytarte ręcznikiem włosy. Wmasować w długości oraz końce włosów. Pozostawić na 5 minut. Spienić i dokładnie spłukać.

Główne składniki


Kompleks Morpho-Kératine™:


Składniki aktywne + polimery dla wygładzenia powierzchni włosa:

Odbudowują ubytki w strukturze włosa, dzięki czemu włosy są łatwe w stylizacji i nie puszą się.

+ Składniki zmiękczające włókno włosa: Dla zachwycająco miękkich włosów.

+ Składniki lipidowe: Składniki pokrywające włókno włosa i chroniące przed puszeniem + Optymalizowana skrobia, która otula włosy, aby zapewnić ich odpowiednią teksturę.

Skład:

Pełna lista składników

Aqua / Water - Cetearyl Alcohol - Behentrimonium Chloride - Glycerin - Amodimethicone - Cetyl Esters - Potato Starch Modified - Isopropyl Alcohol - Methylparaben - Trideceth-6 - Benzyl Salicylate - Benzyl Alcohol - Chlorhexidine Dihydrochloride - Cetrimonium Chloride - 2-Oleamido-1,3-Octadecanediol -Linalool - Alpha-Isomethyl Ionone - Arginine - Serine - Glutamic Acid - Sodium Hydroxide -Hydroxypropyltrimonium Hydrolyzed Wheat Protein - Parfum / Fragrance

Listy składników dla produktów naszej marki są regularnie aktualizowane. Zapoznaj się z listą składników na opakowaniu produktu, gdzie zawsze znajduje się najbardziej aktualna lista składników, aby upewnić się, że jest ona dla Ciebie odpowiednia.
(W przypadku produktów typu refill napełnianych w sklepie, najbardziej aktualną listę składników należy uzyskać w punkcie sprzedaży po uzupełnieniu w nim produktu). źródło opisów

Moja opinia:

Oba produkty są mocno perfumowane jest to słodko świeża woń, dość przyjemna ale intensywna, zostaje ona na długo po wysuszeniu, ten efekt może odpowiadać innym osobom przeszkadzać.
Szampon szybko sie pieni i spłukuje na szczęście nie plącze włosów. Wycieram włosy ręcznikiem, następnie nakładam maskę, palcami dokładnie wyczesuję je w kosmyki starając się omijać skórę głowy, nie zawiązuję ręcznikiem nie ocieplam po prostu pozostawiam maskę na włosach na jakiś czas. Maska szybko sie spłukuje. Całość jest przyjemna i wygodna w użyciu. Włosy sie szybciej suszą, tak używam czasem suszarki. Kosmyki są pachnące mięciutkie i odbite od skóry głowy, plusem jest też to że produkty nie przyspieszają przetłuszczania się skóry głowy. 
W pielęgnacji moich włosów stawiam na balans tak aby otrzymywały odpowiednią ilość oczyszczenia i odżywienia, raczę je także olejami, Dyscyplinującego duetu nie stosuję stale ale raz na jakiś czas, obserwując staram się wybadać czego skóra głowy i włosy potrzebują akurat. 
Gdy kupiłam szampon i maskę wierzyłam że duet będzie panaceum ujarzmiającym, niestety tak się nie stało. Dopiero po drugim zastosowaniu zauważyłam że włosy są ujarzmione i bardziej sypkie - to lubię. Jednak ciągłe stosowanie tej kąpieli i maski nie jest gwarancją że kosmyki będą bardziej ujarzmione. Czasem potrzebują porządnego oczyszczenia, moja skóra głowy bardzo lubi glinki, lubi oleje co też im serwuję. Tej kąpieli i maski używam z przerwami, jest to fajny zestaw do którego jeszcze kiedyś wrócę, jest wygodny w użyciu, bardzo wydajny, wygodny i przyjemny. 

29 komentarzy:

  1. Może kiedyś wypróbuję ten dułecik.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie nie przeszkadza, że są perfumowane. Jestem na tak.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię kosmetyki Kerastase i lubię, kiedy one pięknie pachną. Unikam tych bez substancji zapachowych, bo bywa że na wzbudzają we mnie niechęć do ich stosowania. Cięszę się, że jesteś z nich zadowolona. Ja na przykład wolę czasami zapłacić więcej, mieć nie tylko efekty, ale też przyjemność w stosowaniu tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem że je lubisz, kusiłaś aż sie w końcu skusiłam:) Wiem że lubisz dobre rzeczy:)

      Usuń
  4. Niezależnie od tego, czy do mysiego futerka produkty byłyby odpowiednie (choć strąki mamy słabe i cienkie, więc raczej tak), to kupilibyśmy te kosmetyki dla samych różowych opakowań.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj chciałabym mieć kosmetyk, który czuć na włosach po myciu, spodobałoby mi się to:) Nie znam tych produktów, ale wydają się warte wypróbowania. Przypomniałaś mi o glinkach do włosów, nigdy ich nie używałam, muszę nadrobić ten brak:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja skóra głowy bardzo lubi glinki, mam nawet szampon do włosów z glinką i bardzo go lubię.
      Jeśli Ci zależy na pachnących po umyciu włosach myślę że kupując powyższy dułecik będziesz zadowolona:)

      Usuń
  6. Śmieszna nazwa ; kąpiel i maska dyscyplinujaca. ;) Ale to prawda, że włosy bywaja niesforne, więc dyscyplina sie przyda. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak marka premium to jakże by mogli mieć szampon hahaha

      Usuń
  7. Zawsze używam masek do włosów i zawsze obciazajacych. Nie lubię gdy mi się puszą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Odżywka dyscyplinująca włosy to świetna propozycja. Nie lubię napuszonych włosów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosmetyki bardzo fajnie wyglądają!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam niesforne włosy, więc myślę, że taki duet przypadłby im do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  11. Witam serdecznie ♡
    Markę znam ale tych produktów akurat nie miałam okazji wypróbować. Ciekawe, jakby sprawdziły się na mojej skórze :) Jestem nimi bardzo zainteresowana ^^
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Akurat nie lubie kosmetyków o mocnym zapachu, a zwłaszcza do włosów. Więc niestety nie dla mnie, już tyle przetestowałam i chyba najbardziej pasują mi z onlybio.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe produkty. Mam niesforne włosy, więc chętnie spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię kosmetyki tej firmy. Ale jest coś na rzeczy z perfumowaniem, bo czasami swędzi mnie skóra głowy. Fryzjer mówi, że to właśnie z powodu substancji zapachowych.

    OdpowiedzUsuń
  15. To super, że jest to wydajny zestaw i warto do niego wrócić.

    OdpowiedzUsuń
  16. Też szukam produktów, które ujarzmią moje włosy ;) Na razie fajnie sprawdza się u mnie OnlyBio Odżywka wieloskładnikowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiałam się nad odżywkami OnlyBio, może też się skuszę i wypróbuję. :)

      Usuń
  17. Moje włosy też potrzebują dyscypliny. Są gęste i puszą się. Solidnie odpisałaś produkt, czuję się zachęcona.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tych produktów, ale już same opakowania są kuszące. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Myślę, że jest to marka kosmetyków, której warto przyjrzeć się bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  20. Myślę, że to bardzo dobra marka kosmetyków, używałam kiedyś linii do włosów blond.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!