wtorek, 8 listopada 2022

Tak ogólnie spacerowo przemyśleniowo ogłoszeniowo...

 Czasem wpadam na pomysł szalony? Chyba tak o można nazwać, albo jeszcze nie. Jako że skończył mi sie mój ulubiony płyn do intymnej który ma wiele zalet ale sporą wadę jaką jest dostępność... nie nie jest to wpis o produkcie, ale jest on powodem.. Wracając do tematu to ów kosmetyk ma jeden sklep i tam postawiłam sie wybrać. Co w tym szalonego? Po nocnej zmianie - (a takie w większości mam w grafiku na listopad) człek wraca do domu i śpi. No ja nie poszłam do domu spać ale wybrałam się na rynek z nadzieja pobuszowania i przeczekania do otwarcia sklepu, odwiedziłam też lumpex w nadziei znalezienia lepszej jakościowo koszuli. Niestety nic nie znalazłam ani na rynku ani w szmateksie. Zastanawia mnie ilość miejsc z ubraniami nie kosmetyki, nawet nie torebki a właśnie ubrania muszą tak schodzić dalej są buty bo tylko jedno stoisko było czynne.

Dostałam informacje od jednej z uczestniczek spotkania że niestety nie będzie mogła sie z nami spotkać. Smutno mi sie zrobiło, ale czasem... no siła wyższa.  Zwolniło sie 1 miejsce na spotkanie w Sopocie jak ktoś ma czas 3.12 to zapraszamy do kontaktu.


Spacerowałam sobie klimatycznymi uliczkami i zachwycałam się cudowną aurą jesieni, przyznam że sie ochłodziło ale ciut nieśmiałe słoneczko umiliło przemykanie uliczkami. 
Zaczęłam od ulubionego jubilera i kupiłam sobie srebrną bransoletkę, od dłuższego czasu właśnie bransoletki lubię... kmmmm "kolekcjonować". Zapinanie bransoletki to w moim odczuciu bardzo kobieca czynność wymagająca odrobiny wprawy, cierpliwości i opanowania.
Ta bransoletka która kupiłam jest srebrna i w moim odczuciu oryginalna, nieszablonowa. Były też ładne zawieszki motylki ale ona wygrała:


Potem poszłam po płyn, ale ostatecznie kupiłam inny, ponoć właśnie odskocznia, odpoczynek od danego produktu może mieć plusy.

Oliwa to dzielnica bardzo klimatyczna, jest wdzięczna do fotografowania. 


Oliwa kojarzy mi sie z pewną osobą, tak z nim... obawiałam sie że emocje będą bardziej intensywne. Idąc przed siebie myślałam że to ja zarządzam swoim emocjami, myślami.... Oczywiście przeżyłam bardzo emocjonujące chwile, ale to już historia o której nigdy nie zapomnę ale teraz idę w konkretnym celu - myślałam. Oczywiście wspomnienia wracały ale są dużo mniej intensywne.
Chciałam iść na lody ale niestety zamknięty lokal - zaoszczędzę parę złotych - myślałam.

A tutaj taki sympatyczny kot, uroczy, dał się sfotografować, nie uciekał ale ja nie chciałam głaskać wolę mieć pamiątkę: 

No i tak po jednej nocce przed kolejną. Prace lubię dobrze sie tam pracuje i oby jak najdłużej:) tylko podwyżka by sie przydała... No ale lepiej pracę mieć, dobrze sie w niej czuć niż....

Miłego dnia:) 

42 komentarze:

  1. I takie chwile potrzebne 😉 Pobyć tu i tam, zobaczyć to i owo oraz nacieszyć oczy tu i ówdzie, a nawet kupić coś, na co pozwala ulubiona praca 😉 Zdjęcia zatrzymane w kadrze urokliwych chwil...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się ze swoimi przedmówca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie chwile potrafią nastroić nas optymistycznie. Jaki cudowny kotek.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, że Ci się fajnie pracuje. Bransoletka bardzo ładna. Życzę udanego spotkania, szkoda że mam tak daleko, przyszłabym nawet ot tak do towarzystwa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to wpadaj na spotkanie, połączenia są chyba dobre tylko podróż pewnei długa. Bransoletka cudna miałam ją już od dawna na oku:)

      Usuń
  5. Byłam w Sopocie w tym roku, Piękne miasto. Dla mnie to jazda przez cała Polskę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładna bransoletka a co do takich chwil to zgadzam się z @artbook

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna bransoletka, chętnie zobaczyłabym jak wygląda na ręku ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bransoletka śliczna.
    A wiesz, że ja nigdy na takim spotkaniu nie byłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie zapraszamy do kontaktu. Dokładam wszelkich starań by każdy był zadowolony:)

      Usuń
    2. Tego typu spotkania są naprawdę świetne w celu poznania nowych osób.

      Usuń
  9. Jaki sliczny kocur. :) Ja też ostatnio spotkałam takiego obywatela na spacerze - przed kawiarnią. Pilnował wejścia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia , piękny spacer.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna bransoletka. Sama mogłabym taką nosić.

    OdpowiedzUsuń
  12. Z przyjemnością wybrałabym się na takie spotkanie, ale do Sopotu mam niestety bardzo daleko :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Z wpisu wynika, że spacerek jak najbardziej udany! :)
    Bransoletka oryginalna, podoba mi się.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. W tym roku jesień nam naprawdę dopisała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spacer po mieście zawsze jest bardzo dobrym rozwiązaniem.

    OdpowiedzUsuń
  16. Oliwa jest przepiękną dzielnicą, uwielbiam ją:)
    kiedyś byłam sroczką, lubiłam biżuterię, od 2 lat noszę tylko obrączkę. Zmieniło mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię Oliwę, ale bywam tam rzadko. Fajny wpis i miło było powędrować z Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  18. ach chciałabym bardzo na owe spotkanie pojechać, ale maluszka w domu mam :( może w przyszłości się uda spotkać;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podoba mi się Oliwa, chyba najbardziej w całym Gdańsku. Powiem Ci, że mieszkałam w Gdyni na uczelni przy domu mojego byłego chłopaka i prawie codziennie zalewały mnie wspomnienia, a później przeszło, przyzwyczaiłam się. Miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyjemny musi być taki spacer z rana, fajnie że coś sobie upolowałaś:) Kot uroczy, ja bym nie wytrzymała i na pewno go głaskała ❤️

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo się cieszę, że znalazłaś stabilną pracę. Może i podwyżka przyjdzie? A zdjęcia cudne, takie poranne spacery są najlepsze!
    Pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. To cieszy, że w końcu piszesz pozytywnie o swojej pracy. Super, że ta praca daje Ci radość. Szczerze, to bransoletka jest cudowna :) A co do spotkania, to jak cofnę się wstecz pamięcią, to na ostatnim jakimkolwiek byłam chyba z 4 czy 5 lat temu. świetne są takie spotkania.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciesze się i gratuluję kochana ze znalazłaś taką stabliną pracę! Ogromnie ci gratuluje!

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!