piątek, 2 grudnia 2022

Co u Ciebie? Co u mnie?

 


Jak sie miewasz? Co słychać u Ciebie? Czy jest coś czym chcesz sie podzielić? Może pochwalić albo.... zapraszam:) 

Ja robię za "magazyniera" ogarniam rzeczy do spotkania sobotniego. wydarzenie ma charakter charytatywny więc też jest kwestia zbiórki dla zwierzaków. Beneficjentem będzie Stowarzyszenie Podaj Łapę Bullom, czemu oni? Kiedyś szukałam pomocy dla psa imieniem Borys, no urzekł mnie na filmiku które udostępniło schronisko w którym przebywał. Widok tak pozytywnego psa w schroniskowym boxie zrobił takie ważenie że szukałam pomocy dla niego i właśnie Podaj Łapę Bullom go przygarnęło. Jak rozmawiałam z Panią z tej organizacji dowiedziałam sie że Borysiu ma domek i ma sie dobrze. Teraz jak dobrze pójdzie a wiele na to wskazuje że conieeco wspomogę tą organizacje. 

Miałam wątpliwość bo są pewne rzeczy które niekoniecznie nadaja sie dla psów ale stanowia wartość a spieniężenie ich mogłoby przynieść dochód. Obawiałam się że jako stowarzyszenie nie mogą sprzedawać, a rozmowa z Panią od nich rozwiałą moje wątpliwosci. Okazało się że organizacja prowadzi bazarek i tam najprawdopodobniej wylądują niektóe rzeczy. Cieszę się że mogę pomóc, zrobić coś więcej niż zwracanie uwagi na pieski:)

A jak ktoś chce zerknąć na bazarek to zapraszam link do bazarku

13 komentarzy:

  1. Pomaganie jest fajne, sama dużo pomagałam, do czasu aż zostałam przymuszona wbrew mojej sytuacji. Teraz sama potrzebuję i widzę, że mogę pomarzyć. Nie daj się wciągnąć powyżej własnych możliwości, karma to mit. Wraca tym wiesz ;) Udanego spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo fajne, dlatego piszę o tym by promować takie postawy. Słyszałam wypowiedzi psyhologów że żyjemy w czasach takich w których to samouwielbienie i egoizm, więc tak trochę "pod prąd" chciałam:) Wiem są osoby którym trzeba stawiać granice bardzo wyraźnie, szkoda że nas nie wyposażono w takie narzędzia a same musimy się uczyć. Co do karmy to myślę że wiara w to że dobro i zło wraca daje ulgę wierzącemu, nadzieje... są też przykłady osób którym się wydawało i w końcu.
      Rafał Olszak wspominał by nie mścić sie na złych osobach i że one same sie wykończą, cos w tym chyba jest.
      Mam nadzieje ze spotkanie będzie miłe, mam takiego stresa....

      Usuń
  2. Pomaganie dobra sprawa. Tym bardziej bezbronnym zwierzętom, które zdane są na człowieka. Sami razem z braciszkiem pomagamy kociemu stowarzyszeniu ( jest on wielkim fanem kotów, wszystkie zabrałby do domu)

    OdpowiedzUsuń
  3. Robisz świetną i nietuzinkową rzecz, trzymam kciuki za spektakularny efekt.
    Zwierzaki tez zasługują na pomaganie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Zwierzakom trzeba pomagać. Spotkanie na pewno będzie udane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo dobrze, że są organizowane takie wydarzenia. Sama takich akcji nigdy nie organizowałam, ale gdy są zawsze wspieram :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniale jest pomagać zwierzątkom!

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno zerknę do bazarku, pozdrówka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna inicjatywa. Warto dzielić się dobrem w postaci czynów i słów, szczególnie w dzisiejszych czasach. Udanego spotkania! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że chcesz pomagać i masz na to czas :) Chętnie zajrzę na bazarek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam twój zapał do pomocy i smykałkę do organizowania, powodzenia ze wszystkim❤️

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!