piątek, 16 grudnia 2022

Filmowo


No w końcu udało mi się coś obejrzeć. Film to fajna odskocznia od codzienności której często mam zwyczajnie dosyć. A co udało mi sie zobaczyć i jak mi sie podobało zapraszam do dalszej części:
 

Antebellum (2020)


reżyseria: Gerard Bush, Christopher Renz
scenariusz: Gerard Bush, Christopher Renz
gatunek: Thriller
produkcja: USA

Film łączy w sobie teraźniejszość i czasy wojny secesyjnej. Bohaterka jest niewolnicą pracującą dla swojego białego właściciela, jest jego własnością:ofiarą nadużyć, ogrom przemocy jakich doświadcza bywa trudny do oglądania. Pewnego dnia kobieta budzi sie w swoim nowoczesnym domu w zupełnie innej roli.
No nie zachwycił mnie ten film, trzymał w napięciu no i zaskoczył zakończeniem. 

Powinniście odejść / You Should Have Left2020


reżyseria: David Koepp
scenariusz: David Koepp
gatunek: Horror/thiller 
produkcja: USA


Bogaty bankier (Kevin Bacon) na emeryturze, pewnego dnia wraz z żoną (Amanda Seyfried) postanawiają odpocząć sobie i w tym celu wynajmują dom w malowniczej Walii. Jednak niejasna przeszłość nie daje spokoju, zamiast miłego czasu z rodziną przeżywa koszmar. Jest tutaj dreszczyk, ale szału nie ma, jest momentami taki klimat wintage w kilku scenach. No szału nie ma.

No i to na tyle, a Ty ostatnio coś fajnego widziałaś, polecisz jakiś dobry tytuł?

12 komentarzy:

  1. Pierwszy film bardzo mnie zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugi film mnie zaciekawił. Ostatnio oglądałam "Szalony świat Louisa Waina". Biograficzny obraz o artyście, który malował nacechowane ludzkimi przywarami koty. Przypomina bardzo ciekawego człowieka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten pierwszy film włączyłam i cos nie przypadł mi do gustu. Drugiego nie oglądałam. Polecam Krzywe linie Boga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainteresował mnie film "Powinniście odejść".

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślę, że pierwszy film mógłby mi się spodobać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hmmm, na pierwszy rzut oka nie pasuje do mnie żaden z tych filmów, ale kto wie, może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnio byłam w kinie na "Świątecznym cudzie", piękny film.

    OdpowiedzUsuń
  8. Żadnego z filmów nie oglądałam. Może kiedyś :) Zwłaszcza ten z Amandą. Lubię tę aktorkę odkąd widziałam ją w "Listach do Julii"

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio byłam w kinie na listy do m5

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!