środa, 8 marca 2023

Neboa naturalny żel pod prysznic wygładzenie i ujędrnienie.

Partnerem sopockiego spotkania jest marka kosmetyków Neboa która obdarowała nas zestawem kosmetyków pielęgnacyjnych. Między innymi dostałyśmy żele pod prysznic Neboa naturalny żel pod prysznic wygładzenie i ujędrnienie. W sklepach sieci Rossmann możemy znaleźć dobry wybór produktów Neboa. Znajdziemy też żele pod prysznic nawilżający, regenerujący do suchej skóry, orzeźwienie i wzmocnienie. Dziś opowiem o tym który dostałam:)



Opakowania produktów Neboa i ich zawartość są zgodne z filozofią Respect. Myśl przyświeca podczas opracowania receptur, poprzez opakowania stworzone w duchu less waste. Ważne że marka angażuje sie działania na rzecz oczyszczania mórz i oceanów. Jako oficjalny partner Fundacji MARE, a także fundator specjalistycznego kosza PortBin, który oczyszcza Bałtyk z plastiku, Neboa dba o przyszłość polskiego morza i nieustannie poszukuje nowych możliwości ochrony jego cennych zasobów.

opis:

Wybierz się na oblaną słońcem plażę i odkryj nowe, naturalne spojrzenie na gładkość!

 

Żel SUNNY BEACH oczyszcza i pielęgnuje ciało. Olej jojoba wygładza, ujędrnia i uelastycznia skórę. Ekstrakt ze słodkiej pomarańczy regeneruje, nawilża, sprawia, że ciało nabiera promiennego blasku. Zapach inspirowany latem orzeźwia i dodaje energii!

 

Zawiera 96% składników pochodzenia naturalnego.


skład:

Aqua, Ammonium Lauryl Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Glycerin, Coco Glucoside, Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Fruit Extract, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Citric Acid, Benzoic Acid, Parfum, Benzyl Salicylate.



Moja opinia:

Żel znajduje sie w bardzo wygodnej poręcznej butelce, żółty kolor opakowania jest przyjemny wizualnie, informacje zawarte są przedstawiony w sposób jasny i klarowny. 

   Żel ma miły zapach który kojarzy mi się ze słodkim jabłuszkiem. Żel dobrze sie pieni, świetnie myje czyniąc skórę czystą, odświeżoną i pachnącą. Co do ujędrniania to nie zauważyłam ale i nie oczekiwałam, za to skóra na pewno jest wygładzona. Neboa naturalny żel pod prysznic wygładzenie i ujędrnienie to przyjemny produkt do pielęgnacji, w Rossmannie kosztuje 19.99 za 300 ml. Myślę że wrócę do tego produktu.
Za możliwość przetestowania dziękuję marce Neboa





21 komentarzy:

  1. Lubię testować nowe dla siebie kosmetyki tego rodzaju, więc kupię go przy najbliższej okazji.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myśllę, że za taką cenę można się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, że tej marki jeszcze nie miałam przyjemności poznać.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz słyszę o zelu tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kompletnie nie znam tej firmy, ale produkt wygląda ciekawie, no i ten zapach słodkiego jabłuszka 😍 Asia z Pisane z uśmiechem

    OdpowiedzUsuń
  7. Przy takim temacie, to ja od razu mam myśli brudne ;)
    Czas się umyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. O, ujędrnienie, to coś dla mnie, nabyłam ostatnio ujędrniający balsam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tej marce, ale zapowiada się dość ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  10. Z pewnością niewątpliwym atutem tego żelu jest to, że można go kupić stacjonarnie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przydałby mi się taki żel, chętnie go wypróbuję, zapach pewnie będzie mi odpowiadać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię od czasu do czasu zapopatrzyc się w jakiś inny kosmetyk a żele pod prysznic są idealne. Właśnie wtedy możemy szybko żonglować pomiędzy potrzebnym składnikiem, wyglądem czy zapachem. Tutaj zapachniało mi słońcem i wakacjami. Chyba się nie mylę ,prawda ?!

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy tego nie próbowałem, ale poszukam przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tego kosmetyku. Zobaczyłam napis - wyprodukowano w UE. To bardzo enigmatyczne oznaczenie producenta, a właściwie żadne. Dla mnie to produkt z ograniczonym zaufaniem.

    OdpowiedzUsuń
  15. Coraz więcej firm świadomie podchodzi do ekologii i to jest świetne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Póki co stosuję tylko kosmetyki do pielęgnacji włosów tej marki, ale żel pod prysznic też chętnie przetestuję :) Zapach słodkiego jabłka to chyba coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Chyba za tą cenę to można się skusić. Ciekawy produkt

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne opakowanie. Produkt widzę może nie tylko pomóc, ale i ozdobić półkę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dobrze wiedzieć, które kosmetyki są naprawdę warte uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  20. Przez to, że jestem alergikiem, niestety mogę jedynie podziwiać opinie i zdjęcia. Ale opakowanie bardzo ładne.

    OdpowiedzUsuń
  21. przekonałaś mnie tym polskim producentem, zawsze staram się sięgać po "nasze" produkty

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!