piątek, 14 kwietnia 2023

Artyści wyróżniający sie nietypowym klimatem/ poczuciem humoru w teledyskach.

 Siemka! Miało być filmowo ale niestety nie udało mi się niczego zobaczyć, jak ktoś ma jakiś godny uwagi tytuł to uprasza się grzecznie o jego ujawnienie w komciu;)

Śmieszy bo już chyba przestał wkurzać blogger... wrzuca w spam wypowiedzi nie tylko innych osób które lubię, szanuję ale także i moje jako autorki tegoż miejsca, za to komentarze niektóre sama muszę usuwać bo zawierają linki, hehhh...

Dziś będzie kulturalnie ale muzycznie, krótkie opisy z wikipedii zaczerpnęłam, notka luźna muzyczna może komuś wpadnie coś w ucho;) 



1) Little Big  rosyjski zespół rave założony w 2013 roku w Petersburgu. W swojej twórczości stosują satyrę.


2) AronChupa & Little Sis Nora  to rodzeństwo, ich produkcje wspólne jak i osobno można znaleźć na YT


3) Die Antwoord południowoafrykański zespół z Kapsztadu wykonujący muzykę hip-hopową w odmianie rap-rave.


4) Aphex Twin właśc. Richard David James (ur. 18 sierpnia 1971 w Limerick w Irlandii) – brytyjski muzyk, kompozytor i multiinstrumentalista, a także producent muzyczny. Tworzy dość niepokojące produkcje, potrafią przyprawić o gęsią skórkę nekiedy;) 


5) Viktoria Modesta pokazuje jak z własnej niepełnosprawności można uczynić znak rozpoznawczy. Noga Modesty została uszkodzona podczas porodu, i amputowana  w 2007 roku.  Urodzona na Łotwie brytyjska piosenkarka i autorka tekstów, performerka, dyrektor kreatywna i modelka uczyniła znak rozpoznawczy ze swojej niepełnosprawności w teledyskach podkreśla dość mocno brak nogi.



Znasz powyższych artystów? A może dodasz do listy?

16 komentarzy:

  1. Przyznam szczerze, że nie znam tych artystów, ale przyjrzę się bliżej ich twórczości muzycznej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak są niszowi ale myślę że dobrze jest ich kojarzyć:)

      Usuń
  2. Ciekawy pomysł na wpis! Osobiście nie słucham tych artysów i szczerze mówiąc, nie lubię wychodzić spoza mojej muzycznej bańki i poznawać nowych utworów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję:) Rozumiem że nie lubisz poznawać nowego i cenisz to co znasz.

      Usuń
  3. U mnie w spamie też niezły bałagan. Ciekawe muzyczne propozycje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wydaje sie że jest mniej komentarzy a w spamie niespodzianka.... hehhh

      Usuń
  4. Też ciągle kasuję spam na blogu i w social mediach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam nikogo. Najbardziej zainteresowała mnie ostatnia artystka.
    Co do filmów to mam fazę na katastroficzne i oglądam jak leci wszystko, co jest dostepne na YT. ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam żadnego z nich. Słucham zupełnie innej muzyki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam, ale o Modeście słyszałam. Czy rozważasz użycie większej czcionki? Wiesz....jestem po 40-tce :-D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam żadnego z tych artystów, więc czym prędzej pędzę nadrobić zaległości.

    OdpowiedzUsuń
  9. Do tej pory nie kojarzyłam żadnego z tych artystów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mówi się że o gustach się nie dysktuje, ale nieraz bardzo trudno jest mi czegoś nie skomentować. Nie wiem czy to jeszcze sztuka, czy już dno. Kinga

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam żadnego artysty, ani zespołu, które tu wymieniłaś. Może dlatego, że chyba ich twórczość ma raczej szokować , niż budzić pozytywne emocje.

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurcze, żadnego z tych artystów nie znam. Ale chętnie wysłuchałam to co tutaj poleciłaś.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!