środa, 12 kwietnia 2023

Aromame, świeca Hot Chocolate

 Wiem że świece kojarzą się z sezonem jesienno zimowym wiem że jak już teraz to bardziej cieszą kwiatowe i świeże zapachy... ja jestem łasuch i dla mnie owa sezonowość nie jest tak sztywna. Zapach czekolady może nie w gorący upalny dzień ale w chłodny deszczowy wieczór potrafiłby dać mi radość. Dziś właśnie o świecy której zapach inspirowany jest gorącą czekoladą, zapraszam


opis: 


COZY CHRISTMAS świeca w słoiku z miejscem na dedykację Hot chocolate.

Chłodny, jesienny lub zimowy wieczór z gorącą czekolada tylko od Aroma Home!

Niezwykle intensywny i realistyczny zapach gorącej czekolady, który będzie kusił nas nutami słodkiej czekolady, wanilii, cynamonu i kokosa .

Wosk : parafina

Rodzaj knota: bawełniany

Czas palenia: około 40 h

Minimalny czas palenia: świeca powinna się palić min. 2 godziny ( przy pierwszym zapaleniu).  

Nuty zapachowe:

Nuty głowy: ciepłe mleko, cynamon

Nuty serca: ciemna czekolada, orzech kokosowy, gorąca czekolada

Nuty bazy: wanilia, cukier, krem mleczny


Świeca zamknięta jest w szklanym ciemnym słoiku który przypomina nieco własnie taki zawierający krem czekoladowy. Na etykiecie mamy prezenty i napis: Hot Chocolate. Po odkręceniu metalowej nakrętki widzimy knot, który to najlepiej przyciąć przed pierwszym odpaleniem co by nam nie dymiła, słoik otulam folią aluminiową by stworzyć "basenik' tak aby od knota do ścianek stopił sie wosk dzięki czemu świeca będzie sie równomiernie wypalać. 


Moja opinia:

Świeca zarówno opakowaniem jak i zapachem nawiązuje do czekoladowych radości. Po przycięciu i odpaleniu knota oraz otuleniu słoja świeca nie kopci i wypala sie równomiernie. Czuję uwalniającą się woń gorącego tłustego mleka oraz kakao, jest to bardzo przyjemna nie przytłaczająca, otulająca przygoda ze świecą od Aroma Home dzięki której mogłam przez chwilkę poczuć tą radość jaką czułam jako mała dziewczynka z kubkiem słodkiego mleka z kakao, zapach nie jest za ciężki a idealnie wyważony by otulić sprawiając dużą przyjemność! Mam wrażenie że z kolejnymi paleniami zapach świecy w pomieszczeniu jest mnij intensywny, czyli taki niesmiały więc dłużej trzeba czekać. Woń świecy jest bardzo przyjemna, uważam że powinna być w stałej sprzedaży, bo przecież lubimy czekoladę nie tylko od święta. Świece Aroma Home można nabyć w drogeriach sieci Rossmann
Za mile chwile dziękuję marce Aroma Home

28 komentarzy:

  1. Nie używam parafinowych świec, bo powodują u mnie migrenę. Cieszę się jednak, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię świece i nigdy ich za wiele, jednak wolę te, które troszeczkę mocniej pachną.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam serdecznie ♡
    Wygląda i zapowiada się super :) Kiedyś uwielbiałam zapachowe świece, teraz używam ich znacznie rzadziej, bo zaczynają źle wpływać na moje samopoczucie :/ mimo, że kocham ich zapach, to po czasie boli mnie od nich głowa. Mam kilka i po prostu ich nie odpalam. Stoją sobie a ja je wącham, jak czuję taką potrzebę ^^
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam świece zapachowe i nie wyobrażam sobie domu bez cudownych zapachów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi przyjemnie. Idealny post na dziś! 12 kwietnia świętujemy przecież Dzień Czekolady. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze, że zapach nie jest za ciężki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Delikatny zapach czekolady i dodatków, to coś dla mnie. Przy takich zapachach buzia się uśmiecha. :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. to brzmi naprawde ciekawie, chętnie bym się skusiła :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam gdzieś skitraną świecę o zapachu cytrusowym, chyba w końcu przełamię swoją obojętność wobec upiększania otoczenia i ją odpalę!

    OdpowiedzUsuń
  10. idealny zapach na Dzień czekolady!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dawno nie paliłam świec... Lubię zapach czekolady.

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzisiaj jest dzień czekolady, więc taka świeca jest jak najbardziej na miejscu :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Aż sobie normalnie dziś wieczorem zapalę świeczkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem przekonana, że wielu osobom spodoba się zapach tej świecy.

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja od czasu do czasu lubię mocno pachnące świece, a taka o zapachu czekolady zdecydowanie dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapach w sam raz dla mnie! Uwielbiam takie nuty!

    OdpowiedzUsuń
  17. o,ale super, uwielbiam zapach czekolady !!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zapach musiał być boski. U mnie palą się świece sojowe z drewnianym knotem.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świece z parafiną są szkodliwe. Wydzielają toksyczne zapachy i źle działają na samopoczucie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubie klimat swiec,ale ostatnio zaniedbałam ten temat. Może najwyższy czas wrócić do świec :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Myślę, że wiele osób skusi się na zakup zapachowych świec.

    OdpowiedzUsuń
  22. Tak opisane, że zapachniało mi z ekranu komputera. Od świec zapachowych wolę jednak olejki.

    OdpowiedzUsuń
  23. mam kilka zapachowych świec w domu, ale kurczę szkoda mi ich palić. lubie zapach wanilii i z lekką nutą świeżości.

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam zapach świec i nie wyobrażam sobie wieczorów bez nich. Nawet latem na balkonie zapalam w specjalnych słojach by dodać tej magii, którą roztaczają.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!