sobota, 15 kwietnia 2023

Przyjemności

 Dzień dobry, w dobie wszechobecnego stresu i wielu rzeczy które wolelibyśmy zmienić warto myślę pogadać o czymś miłym i przyjemnym, dlatego dzisiaj właśnie o przyjemnościach, moich:) 



1) sen to podstawa absolutnie dla urody, dla samopoczucia dla zdrowia ciała i ducha. Spanie to przyjemność, słyszałam że są osoby które mają jeden sposób gdy trapi problem: sen. Słyszałam że potrafią długo spać z problemem zamiast obarczać innych ludzi. Może w przypadku psychologa czy terapeuty osób bogatych w wiedzę może to inaczej działa ale ja niestety czasem potrzebuję rozmowy. Co do snu to spać lubię.


2) Jeść bardzo lubię, ale też przerabiać czy jak kto woli "udoskonalać" pod siebie przepis. Czasem drobiazg robi różnicę.


3) Podróże małe i duże... Taki wypad na weekend to jest coś co uwielbiam, niestety pewnie szybko nie uda mi sie zrealizować wypadu, ale wierzę że w końcu uda mi się taki wypad uskutecznić.


4) Jak już gdzieś jestem to lubię odkrywać cukiernie, lodziarnie...  fajnie gdy uda sie spróbować czegoś nowego zwłaszcza jak zasmakuje!

5) Robienie zdjęć. Na fotce Rodo, pamięta go ktoś jeszcze?


6) Zupa serowa, bardzo ją lubię, chyba bardziej tylko cebulową  z serem koniecznie.... mniam!


7) Pyszne śniadanka. Pierwszy posiłek jest najważniejszy a gdy jest smaczny to myślę że wpływa w jakiś sposób na nastrój na resztę dnia:) 

No i to na tyle, jak mi sie cos przypomni to gdy nazbieram punktów to pojawi sie kolejna odsłona, a co Tobie sprawia radość? 

16 komentarzy:

  1. Też to wszystko lubię, tylko od sera muszę trzymać się z daleka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromną radość sprawiła mi przesyłka od Ciebie kochana. Jeszcze raz dziękuję bardzo.❤️

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie brakuje tych małych podróży, ale jeszcze trochę i sobie odbijemy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No pewnie, poznawanie kraju z dziećmi też jest ciekawe.

      Usuń
  4. Spacer z kimś Kochanym (dużo chodzę z mężem), nawet jeśli to jest przechadzka po Tesco, jedzenie w restauracji, gdzie ktoś mi poda, a potem pozmywa naczynia, praca w ogródku (niezbyt długa i ciężka), czytanie dobrej książki, kawiarnia przed pracą, jechanie z Kochanym do zupełni nowego miejsca, wspólne oglądanie filmu i potem rozmowy na temat filmu ... sporo tego jest :)

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę,że lubimy te same rzeczy, ja jeszcze spacer na łonie natury, a najbardziej nad morzem:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam sprawiać sobie przyjemność poprzez zjedzenie smacznego i dobrego deseru, a także śniadania 🙂 Zupę serową również bardzo uwielbiam w szczególności z dodatkiem grzanek. Są ludzie, którzy mają różny stosunek, jeśli chodzi o szukanie pomocy. Są ludzie, którzy zamknięci są i nie chcą dzielić się z innymi ludźmi. Może być to przyczyna tego, że takie osoby mieli źle doświadczenia z tym związane, np. brak umiejętnego słuchania empatycznego przez znajomych, rodzinę, która lekceważy czyjeś emocje, uczucia, narzuca swoje zdanie, opinie i krytykuje. Nie na tym polega wsparcie emocjonalne najbliższych. Nie każdy potrzebuje słuchania dobrych rad, tylko wysłuchania, akceptacji i zrozumienia, a także wsparcia emocjonalnego, gdzie używamy komunikatów wspierających. Samo już jedno złe doświadczenie związane z zwierzaniem się z problemów może skutkować tym, że ktoś czuć negatywne uczucia z tym związane, co takie osoby mogą zamknąć się w sobie.
    Najlepiej zwierzyć się komuś, komu naprawdę ufamy, mamy pełne zaufanie co do tej osoby i wiemy, że będzie umiała nas wesprzeć i wysłuchać. To są moje przemyślenia, które odnoszą się do pkt 1 i chciałem podzielić się z tymi przemyśleniami z Tobą.

    Pozdrawiam Cię cieplutko i ślę Tobie mega pozytywną energię życiową 🖐👦🧡💖
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  7. moje przyjemności to leniwy czas z książką, zabawa z moimi kociakami, relaks w ogrodzie, spacery oczywiście-najlepiej na plażę, i pyszna herbata!

    OdpowiedzUsuń
  8. Spać, jeść, pić herbatę, czytać, spotykac się z ludźmi, podróżować, chodzić z kijami, kolorować, układac puzzle, siedzieć na balkonie i nie myslec o niczym, słuchac radia. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też bardzo lubię podróżować i kosztować różne smaki lodów.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam serdecznie ♡
    Widać lubimy podobne rzeczy ^^ Ja przede wszystkim lubię jeść. Dobre jedzonko jest dla mnie jak pasja. Kocham odkrywać smaki z różnych zakątków świata :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  11. Jedzenie zdecydowanie przynosi wiele radości :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie przyjemnością są odpoczynek i czytanie dobrej książki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ze wszystkim się zgadzam i podpisuję, no może tylko za lodami nie przepadam...

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak zobaczyłam zdjęcie loda, to nabrałam ochoty na małe co nieco.

    OdpowiedzUsuń
  15. Warto pamiętać o małych przyjemnościach. Dla mnie ogromną radością są weekendy, kiedy mogę trochę odpocząć, poeksperymentować w kuchni, pospacerować czy wybrać się na małą wycieczkę. ;)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!