poniedziałek, 17 kwietnia 2023

Rozmaitości

 


















11 komentarzy:

  1. Świetna dawka humoru przed snem. 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie pomysłowe wykorzystanie pralki. Niezłe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zbilansowana dieta rozwala system!
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  4. Pralka jest najlepsza :) Z tą dietą nie wiem, o co chodzi. Dialog jest bardzo niewyraźny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani na rysunku twierdzi,że stosuje zbalansowaną dietę-wcina tyle samo mlecznej czekolady ile gorzkiej oraz białe winko przepija czerwonym winkiem.Najważniejsze,że jest szczęśliwa:)

      Usuń
  5. O rany jaki dziś zestaw!!!! No bombowe wszystkie!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. To z tą dietą jest świetne :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się ten królik.

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasem oglądałam "Alo Alo", ale nie za bardzo lubiłam.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!