wtorek, 16 maja 2023

Przesyłka z Spoo Design

 Ależ deszczowo i sennie, tylko spać i spać... Za oknem deszcz a u bram... Akurat wglądam przez okno i kogo ja widzę? Kurier z kopertą od Spoo Design a w niej?




Spoo Design to sklep z biżuterią, oferta jest tak bogata że na jej przeglądaniu można spędzić całe godziny. Ja sama oglądałam kolczyki, naszyjniki, broszki, pierścionki, bransoletki, zegarki.... znalazłam nawet... biżuteria aromaterapeutyczna. Po przejrzeniu strony spodobały mi sie na dwie rzeczy Czarujące kwiaty! Naszyjnik kwiatowy z matowego i częściowo pozłacanego kwiatu | Srebrny wisiorek z łańcuszkiem 925

Ostatecznie zdecydowałam się na motyl w niebieskim naszyjniku z emalii | Srebrny wisiorek z łańcuszkiem 925


Jak wyczytałam motyl jest symbolem piękna, ale także zmiany, rozwoju i samopoznania. Są noszone jako biżuteria lub rozdawane jako szczęśliwe talizmany.

Biżuteria zwierzęca od SpacerDziewczyna Zoo Store ♥ Emocjonalna i zabawna biżuteria srebrna, która tworzy wspomnienia.
Naszyjnik motyl Wisiorek wykonany w 100% ze srebra próby 925, bez niklu, bez ołowiu, bez kadmu, hipoalergiczny.
Wysoce polerowane, emaliowane i platynowany.
Wymiary ok. 24,4 x 24,4mm (wysokość z zawieszeniem).
Grubość ok. 3,39mm.
Waga: ok. 5g.
Długość łańcuszka ze srebra 925 do wyboru.
– ok. 40, 45 lub 50+5cm (z łańcuszkiem przedłużającym).
W zestawie małe pudełko upominkowe.

Zawieszka przychodzi opakowana w prezentowym pudełku, po otwarciu dwa woreczki strunowe. Jest też łańcuszek, obawiałam sie że będzie za krótki okazało się że jest ok, ale o tym innym razem.

Za przesyłkę dziękuję sklepowi z biżuterią spoo-design.de/pl/

instagram.com/spoo.design/

facebook.com/spoodesign.de



27 komentarzy:

  1. Piękny. Mała rzecz a tak cieszy!

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też cały dzień tylko i wyłącznie padało!
    Dziękuję, dziękuję - swoim postem poddałaś mi pomysł na prezent!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny motylek :) lubię ten odcień niebieskiego, przypomina lapis lazuli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O jakie to bardzo ładne. Lubię motylki

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny jest ten motyl :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładny, na wiosnę motylek idealny!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna 🧡 Bardzo lubię takie motylkowe dodatki :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak to pięknie może się odmienić pogoda...ducha po takiej fajnej przesyłce 😄

    OdpowiedzUsuń
  9. Ależ śliczny, prawdziwe cacuszko, idealna biżuteria na wiosnę :D
    Pozdrawiam ciepło, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  10. I od razu lepszy humor, co?
    Radiomuzykant-ka

    OdpowiedzUsuń
  11. mam od nich naszyjnik i jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Motylek piękny, może łańcuszek trochę gruby, ale nie widziałam na tobie, więc trudno ocenić .
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny ten motylek. Bardzo delikatna i ponadczasowa ozdoba.

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślę, że zawsze warto przeglądać oferty biżuterii.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten motylek bardzo mi się podoba. Jest świetną propozycją.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wprawdzie wolę podziwiać motyle w naturze, w ogrodzie, ale ten jest bezkonkurecyjny - zwłaszcza na deszczowe i zimowe dni, kiedy o żywych motylach możesz tylko pomarzyć :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Motyle uwielbiam, ale te żywe. Inne jakoś źle mi się kojarzą, bo pamiętam lata temu była moda na suszone motyle :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię motylkowe wzornictwo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedyś lubiłam takie motylkowe zawieszki. Teraz lubię mniejsze i bardziej kolczyki. Fajne na prezent

    OdpowiedzUsuń
  20. Motylkowe ozdoby zawsze bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!