sobota, 17 czerwca 2023

Jamajka od Vobro, batonik.

 Ahhh Jamajka od Vobro to chyba jeden z dłużej dostępnych na rynku łakoci. Jamajka znana jako pojedynczo pakowane cukierki z nadzieniem kokosowym, pokryte otoczką z czekolady deserowej. Dziś o nowej odsłonie Jamajki od Vobro, czyli batonikach, zapraszam



Jamajka 43 g
Batonik z nadzieniem kokosowym, pokryty otoczką z czekolady deserowej
Produkt nie zawiera barwników
Produkt nie zawiera konserwantów
Idealny jako słodka przekąska o każdej porze dnia


Moja opinia:

Jamajka batonik podzielony na dwie równe części, jest słodka w smaku dominuje kokos i mleko. Kokos i czekolada to klasyczne połączenie które kojarzy mi sie z dzieciństwem. Jamajka szybko rozpływa sie w buzi i chwila zapomnienia jest:) Jamajkę kojarzę miło, mlecznie bez zbędnych aromatów i tablicy Mendelejewa w składzie:) 
Jak widać po zdjęciach na "sesje" wbrałam sloneczny dzień , temperatura sprawiła że Jamajka stała sie bardziej mięciutka co sprawiło że stała sie bardziej takim deserkiem przyjmując konsystencje jakby pianki czy masy przyznam że bardzo mi sie to spodobało, miło było podumać z Jamajką nad naszym morzem:)

A Ty lubisz Jamajkę?

Za przyjemności dziękuję marce Vobro


33 komentarze:

  1. Kocham, ale w tej odsłonie jeszcze nie znam tych pyszności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo apetycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię kokosowe słodkości z czekoladą. Wczoraj robiłam mus czekoladowy na mleku kokosowym. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda apetycznie .
    Kiedyś bardzo lubiłam batonik pod nazwą " Baunty"- zajadałam się nim, a był podobny do " Jamajki". Kokosowy z czekoladą.
    A przy tym miał niesamowitą reklamę działającą na wyobraźnię " Baunty - smak raju" Palma, hamak, wyspa na oceanie i kolory egzotycznej plaży i wody.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię te batony 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha całe szczęście, że właśnie zjadłam kolację ;p

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupuje inne słodyczne, ale ten też wygląda apetycznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszę o nich pierwszy raz. Gdzie je można dostać stacjonarnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze to nie wiem gdzie są batoniki, kojarzę że sieć: "Biedronka" ma w ofercie Jamajkę tą "klasyczną" w białej czekoladzie też widziałam.

      Usuń
  9. Witam Cię serdecznie 😊

    Dziękuję serdecznie za to, że dzielisz się tutaj z nami kolejnym batonem, którego miałaś okazję wypróbować i nam polecasz. Widziałem ten baton na półce sklepowej w dziale ze słodyczami, choć nie miałem okazji go wypróbować. Z miłą chęcią kupię przy następnej okazji i wypróbuję go, gdyż lubię batony o smaku kokosowym 👍😊

    Pozdrawiam ciepło i serdecznie 🤗😘💖
    Patryk

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam tego batonika, ale lubię kokosowe rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubię kokosowe smaki, ale jeszcze większym fanem kokosowych klimatów jest mój mąż:) a gdzież zrobiłaś to piękne zdjęcie?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieje że polubicie Jamajkę.
      Zdjęcie zrobione w Sopocie:)

      Usuń
  12. Na kokosowe słodkości zawsze chętnie się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię kokosowe słodkości. Znam cukierki, a batonik jest jeszcze do odkrycia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja akurat za kokosowymi batonami nie przepadam, ale raz na jakiś czas nachodzi mnie ochota, żeby takowy zjeść :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jest długo na rynku, ale ja go nie znam. Unikam słodkich batoników. Poza tym kokos nieszczególnie mi smakuje.

    OdpowiedzUsuń
  16. Z chęcią spróbowałabym tego batonika, wygląda bardzo smacznie.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!