wtorek, 20 czerwca 2023

Marvel

Takie ciekawe ogłoszenie: "psiatrymonialne" znalazłam na FB Fundacji AST, kreatywność pomysłu zasługuje na przekazanie dalej:


 Marvel. Młody (ledwie 3,5 letni), przystojny, obdarzony zacną inteligencją oraz energicznym pitbullim usposobieniem, wysportowany i wykastrowany czekoladowy kawaler do wzięcia pozna aktywnego ciałem oraz stabilnego duchem i sercem pana, panią, tudzież spokojną parkę, celem ofiarowania im swego towarzystwa na całe życie 💚


W posagu wnoszę umiłowanie do długich, spokojnych spacerów, czytelnej komunikacji z człowiekiem, sielskich okoliczności przyrody (łąki, lasy, dom w spokojnej okolicy) oraz bycie wspaniałym, oddanym psem.


Posiadam także umiejętności: bezproblemowego mieszkania w domu, chodzenia na smyczy oraz podróżowania automobilem.


Nie zalecam się do: domu w ruchliwej okolicy, z innymi zwierzętami oraz małymi dziećmi.


Uprzejmie proszę wyłącznie o poważne oferty oraz udostępnianie mojego ogłoszenia, bo całym serduszkiem marzy mi się własny kącik u człowieka, który mnie mądrze pokocha 💚


Jestem do dyspozycji celem dalszych ustaleń pod mailem adopcje.fundacjaast@gmail.com tudzież telefonem 501 797 018


Z wyrazami uszanowanka,

Marvel

klik

10 komentarzy:

  1. Oby znalazł się odpowiedni człowiek do tego pieska.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł. Wszystkiego dobrego dla tego psiego przystojniaka! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oby znalazł się ktoś, kto będzie potrafił się tym pieskiem zaopiekować i da mu dużo miłości.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne ogłoszenie, takie kreatywne :) Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wczoraj sobie idę grzecznie chodnikiem a tu nagle z krzaków jakiś pies na mnie wskakuje i szczeka przeraźliwie. Ja to chyba wolę koty. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że znajdzie dobry dom.

    OdpowiedzUsuń
  7. Super psiak *.* Życzę mu znalezienia kochającego domu :D
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny <3 Trzymam kciuki, żeby znalazł kochającą rodzinę
    Pozdrawiam, Agness:)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!