wtorek, 22 sierpnia 2023

Frodo

 Dziś nie TTB, za to molos a konkretnie szczeniak w typie Cane Corso. Szczeniak znajduje sie pod opieką Fundacja Cane Corso Rescue Poland. o samym zwierzaku nie wiele sie dowiedziałam, opis skąpy ale jak koś sie zainteresuje zawsze może skontaktować się z wyżej wspomnianą organizacją. 

Oto Frodo:



Nikt się nie zgłosił po Frodzia i jest zatem przeznaczony do adopcji. 

Szuka domu konsekwentnego.

Mającego doświadczenie już z dużymi psami.

Może byc w domu suczka, ale duża i stabilna,bktora pomoże w jego wychowaniu bo potrafi rzucać się nawet do suczek gdy sobie głupotę jakaś wymyśli 🤯

Linin woj. mazowieckie został znaleziony w dniu 1.05.2023 na terenie jednostki wojskowej szczeniak.

W dniu 02.05.2023 zabraliśmy go do nas na pokład.

Szukamy póki co właściciela.

Pies jest skrajnie wygłodzony i nie ufnie nastawiony do ludzi i zwierząt w pierwszym kontakcie.

Jak właściciel się nie odnajdzie to będziemy mu szukać nowego domu.

Nastawionego na pracę z psem i mającego doświadczenie w pracy z psami lękowymi.

źródło, więcej klik

7 komentarzy:

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!