piątek, 11 sierpnia 2023

Perfect Lady. Lakier do paznokci NailPOLISH Sex on the Beach

 Siemanko, dziś lakier do paznokci Sex on the Beach który otrzymałam w ramach sopockiego spotkania od marki perfect-lady.pl zapraszam





Tak oto prezentuje sie na moich paznokciach: 


Moja opinia:

Lakier ma bardzo ładny kolor taka czerwień klasyczna, żywa seksowna i elegancka. Bardzo fajnie wygląda na stopach. Maluje sie dość wygodnie, jedna warstwa jest ok, dość szybko schnie ten lakier. Jeśli chodzi o wady... ja nie nakładałam żadnej bazy ani żadnego utrwalacza... trwałość to kilka dni, czyli przeciętnie. To co mnie zdziwiło to to że jak chodziłam w butach zakrytych to to że lakier sie potrafi ścierać, przyznam ze pierwszy raz coś takiego mi sie zdarzyło.
Butelka ma trochę większą pojemność 8ml, produkt kosztuje 11,50.

ZA możliwość przetestowania dziękuję marce perfect-lady.pl



19 komentarzy:

  1. Wolę Sally Hansen, chociaż ostatnio stosuję tylko na paznokcie stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście piękny kolor. Mnie często się zdarza,że lakier na paznokciach u stóp się ściera...

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tym ścieraniem to rzeczywiście mało zachęcające.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam serdecznie ♡
    Ścieranie jest mało zachęcające, ale kolor piękny. Bardzo lubię czerwień na pazurkach, sama najchętniej po nią sięgam :)
    Pozdrawiam cieplutko ♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja ostatnio z braku czasu tylko bezbarwne...

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor świetny, nie ma jak klasyka. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się. :)
    Radiomuzykant-ka

    OdpowiedzUsuń
  8. No i ślicznie wyszło :) Mój ulubiony kolor zimą ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny kolorek :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ścierający się lakier to faktycznie nowość.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolo ładnie się prezentuje, kobiecy i elegancki, znajdzie wiele miłośniczek.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładny i bardzo kobiecy kolor!

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda niskiego poziomu trwałości, ale kiedy już się o tym wie, łatwiej zaplanować upiększanie paznokci.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny kolor taki intensywny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja uwielbiam wszelkie czerwienie, dlatego ten przypadł mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wprawdzie nie maluję paznokci, ale te kolorki bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!