sobota, 2 września 2023

Neboa. Woda lamelarna do włosów

 Piękne, lśniące włosy bez większego wysiłku to coś co chciało by mieć sporo kobiet. Woda lamelarna to kosmetyk który ma za zadanie sprawić że włosy będą piękne... jak działa i sie sprawdza? Zapraszam do dalszej części.


Woda lamelarnama za zadanie w szybki i prosty sposób poprawić kondycje włosów: nawilżyć, wygładzić, ułatwic rozczesywanie i stylizacje. Dzięki zawartości oleju babassu woda lamelarna głęboko regeneruje, nawilża i wygładza włosy. Ekstrakt z owoców goji odżywia, wzmacnia i dodaje blasku.


Jak stosować:

Ważne dla aktywowania lameli jest to by włosy były wilgotne. Przed użyciem należy buteleczką wstrząsnąć. Aplikować* na umyte, mokre włosy. Ważne by dokładnie pokryć włosy produktem, można grzebieniem wczesać w kosmyki, omijając skórę głowy. Ważne by równomiernie rozprowadzić produkt na włosach tak aby uzyskać jednolity efekt. Można też wmasowywać przez ok. 10 sekund, a następnie spłukać ciepłą wodą.

*Sugerowane ilości produktu: ok. 20 ml dla włosów krótkich, półdługich, delikatnych, niskoporowatych, ok. 40 ml dla włosów długich, gęstych, kręconych, średnio- i wysokoporowatych.

UWAGA: podczas stosowania kosmetyku może wystąpić uczucie ciepła. Jest to prawidłowa reakcja na działanie produktu.

opinia mojej znajomej która stosowała ten produkt:

Znajoma po umyciu włosów wyczesywała wodę w osuszone ręcznikiem mokre włosy. Po 10 sekundach spłukiwała włosy. Efekt bardzo zadowalający: kosmyki pięknie błyszczące, nawilżone, mięciutkie i wygładzone. Do plusów można zaliczyć łatwą aplikacje, wygodną butelkę, ekspresowy czas działania wody lamelarnej Neboa. 
Woda Lamelarna Neboa jest bardzo łatwo dostępna w Drogeriach Rossmann aktualnie jest na promocji kosztuje 23,49 zł. można ją też zamówić online.

Za możliwość przetestowania dziękuję marce neboa.pl

24 komentarze:

  1. No nie wiem, przestraszyłam się tego "uczucia ciepła"...
    Radiomuzykant-ka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mnie trochę odstrasza to uczucie ciepła, zwłaszcza latem nie zależy mi na takim odczuciu 😅 Asia z Pisane z uśmiechem

      Usuń
  2. Przydałoby mi się wygładzenie, nie skręcanie w te bardziej wilgotne dni :) Jadać nad wodę, morze moje włosy są tragiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przydałaby mi się taka pianka do moich puszących się włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam problemy ze skórą głowy i nie wiem,czy ta pianka by ich nie pogłębiła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chętnie wypróbuję kosmetyk, moje włosy ostatnio po farmakologii nie za bardzo sobie radzą kondycyjnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Za taką cenę to warto się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy raz widzę taki produkt. Wydaje się być ciekawym kosmetykiem, a że szukam czasem nowinek do włosów, to może spróbuję. Asia z Pisane z uśmiechem

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również pierwszy raz spotykam się z czymś takim. Teraz jednak na rynku jest coraz więcej nowości i eksperymentów, więc myślę, że niejedna osoba go wypróbuje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuję Ci za polecenie tego kosmetyku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawy produkt, muszę się rozejrzeć bo moje włosy to istny koszmar...

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie spotkałam się wcześniej z tym produktem, ale mnie zaciekawił :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie wody lamelarne, nie jednokrotnie je już stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze słyszę o takim kosmetyku. Dzięki za rekomendacje. Gosia B.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie słyszałam o takim kosmetyku. Aż przejdę się do drogerii. Po prostu MAMA

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie słyszałam o wodzie lamelarnej. Całe życie człowiek się uczy.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam taką na półce, ale mam pewne obawy przed użyciem, w końcu będę musiała przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tego produktu, a wygląda ciekawie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz słyszę w ogóle o takiej wodzie, ale mnie bardzo zaintrygowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawa jestem jak wpływa na kondycję słabych włosów i czy ich nie obciąża.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie słyszałam o tym kosmetyku a moim włosom właśnie coś takiego by się przydało

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwszy raz słyszę o takim produkcie, wydaje się bardzo ciekawy, przydałby się u mnie do walki z poranną szopą :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Musze przyznać, że kosmetyk bardzo ciekawy. Dzięki za polecajkę

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!