poniedziałek, 4 września 2023

Rozmaitości






 


17 komentarzy:

  1. Bardzo pomocna mama. Rosół też mega.😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega rosół. Taka sytuacja bardzo możliwe w każdym domu, z każdym facetem.

    OdpowiedzUsuń
  3. He he z tym rosołem to się uśmiałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie docenił kotek uroków wspinaczki?
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecedzanie rosołu niedawno wyskoczyło mi na fb, haha.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kot i Chińczyk :)))))))
    Radiomuzykant-ka

    OdpowiedzUsuń
  7. Się uchachałam:))Dziękuję:)Ewa

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne :D zwłaszcza to z mamą i rurką w wannie :D :D :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Rosół ... kobiety tak się lubią chwalić, że zupełnie świadomie wchodzą w związki z nieradzącymi sobie w życiu gamoniami.

    OdpowiedzUsuń
  10. To z rosołem mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!