sobota, 7 października 2023

Nowa Kosmetyka. Balsam ,,Róża z pazurem”

 Róża kojarzy mi się z kobiecością z pięknem, subtelnością ale jak to mówią: "nie ma róży bez kolców". Róża czasem to miłość, namiętność.... bywa symbolem nadziei oraz zaufania. Róże kupujemy, dostajemy z różnych okazji... jej kolor może być ukrytą wiadomością, przekazem... 

 W tym balsamie jest... zapraszam do dalszej części


Marka Nova Kosmetyka stawia na naturalne składy, zamiast plastikowych opakowań mamy szklane butelki i słoiczki z ciemnego chroniącego czynne substancje szkła. W środku składu znajdziemy olej różany który nadaje zapach ale też ma działanie antyseptyczne. Ja osobiście jako właścicielka cery naczynkowej chętnie kupuję różane kosmetyki ze względu na właściwości wzmacniające ścianki naczyń krwionośnych. Dlaczego Nova Kosmetyka postawiła właśnie na różę, oto część opisu:

"Królowa kwiatów zawiera nieporównywalną z innymi olejkami ilość składników, co przekłada się na równoczesną konfiturową słodycz i kwaskową świeżość, niebywałą elegancję i niewinną bezpretensjonalność. Idealną parą dla tak wyważonej damy jest ekstrakt różowego pieprzu: zadziorny, z intensywnym, mocnym i dobrze skrystalizowanym charakterem.

Balsam opiera swoje działanie pielęgnacyjne na dwóch różnych, nierafinowanych olejach, lecytynie słonecznikowej i ekstrakcie z zielonej herbaty. Pielęgnuje i chroni skórę, robiąc właściwie to samo z samopoczuciem ;)"


Skład:

Aqua, Cocos Nucifera Oil, Linum Usitatissimum Seed Oil, Glyceryl Stearate, Urea, Lecithin, Cetyl Alcohol, Tocopheryl Acetate, Rosa Damascena Flower Oil, Camellia Sinensis Leaf (Green Tea) Extract, Benzyl Alcohol, Dehydroacetic acid, Xanthan Gum, Schinus Terebinthifolius Seed Oil, Citric Acid, Citronellol*, Geraniol*, Citral*, Limonene*, Eugenol*, Farnesol*, Linalool*.

* składniki występujące naturalnie w olejku z róży/ekstrakcie z pieprzu, o których uprzedzamy alergików
Opakowanie zawiera 200ml produktu.

Balsam ma od siebie coś do dodania: ze względu na to, że zawieram składniki mogące uczulać (jak rośliny z których pochodzą), proszę Cię o przeprowadzenie testu uczuleniowego np. na przedramieniu. W tym celu nałóż mnie w niewielkiej ilości na 48 godzin przed aplikacją, nie zmywaj i obserwuj rekcję skóry.źródło klik


Moja opinia:

Balsam znajduje sie w butelce z pompką z ciemnego szkła. Pompka nie działa najlepiej pod koniec, nie wydobywał sie balsam więc musiałam odkręcać i "sposobem" wydobywać produkt.
Sam balsam pachnie intensywnie jest róża czymś przełamana, na skórze pachnie elegancko ale też długo i intensywnie, ubrania przesiąkają tą wonią. Balsam dobrze sie rozsmarowuje, fajnie pielęgnuje koi skórę, nawilża, wygładza i zmiękcza. Skład jest dość krótki a w nim same dobroci: witamina e zwana witaminą młodości, olejek różany który wzmacnia naczynka krwionośne, mocznik który nawilża. Wyciąg z liści zielonej herbaty  jak wyczytałam jest silnym antyoksydantem, ma on również właściwości ujędrniające, wyszczuplające i redukujące cellulit .
Plusem balsamu ,,Róża z pazurem” jest brak substancji barwiących. 
Dostępność tutaj zapewne internet, ceny są zróżnicowane na stronie Nova Kosmetyka tę przyjemność wyceniono na 30 pln/200ml, uważam że jest to dobra cena.

Za możliwość przetestowania dziękuję marce Nova Kosmetyka



26 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie różane kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupilam sobie też ostatnio balsam różany, mydełko i pomadkę, na Święcie Róży w Kutnie. :)
    Te pompki to nigdy do końca nie działają, takie mam wrażenie. Zawsze pod koniec trzeba kombinować.
    Radiomuzykant-ka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele zależy od gęstości płynu i długości rurki, ale końcówkę kosmetyku można spokojnie ręcznie dozować.

      Usuń
  3. Fajnie, że na skórze tak intensywnie pachnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Aż mi zapachniało różanie po tym wpisie 😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy produkt :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię różane zapachy i kosmetyki. A opakowania z pompką z reguły nie działają do końca.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadam za zapachem różanym w kosmetykach, ale wiele kobiet właśnie jego oczekuje, tradycja zapachu w produkcji kosmetyków sięga starożytnych czasów, a to o czym świadczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie jestem przekonana, czy zapach będzie mi w pełni odpowiadał.

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam ten problem kiedy pompka nie chce przy końcu wydobyć produktu :/

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię nowości i gdy ubranie pachnie od balsamów. Czuć świeżość i jest lepsze samopoczucie

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie są to moje ulubione nuty zapachowe, ale balsamy uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię kosmetyki na bazie olejku różanego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię zapach różany, więc pewnie balsam by mi się podobał...

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się ten intensywny zapach na skórze.

    OdpowiedzUsuń
  15. Różane kosmetyki zawsze chętnie przygarniam.

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam różane kosmetyki, moje ulubione perfumy orientalne też mają różaną nutę. Muszę poszukać tego balsamu

    OdpowiedzUsuń
  17. Na pewno znajdą się zwolennicy różanego aromatu. Osobiście wolę inne zapachy - pomarańcza, grejfrut mandarynka.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię ten zapach i często szukam kosmetyków z różą w składzie. Gosia B.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa jestem, czy zapach jest bardzo sztuczny, bo takich własnie nie lubię

    OdpowiedzUsuń
  20. Ach z tymi pompkami to właśnie różnie bywa niestety. Ostatnio też trafiłam na problemy z pompką

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam zapach róży. Z chęcią wypróbuję ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię wszystko o zapachu róży :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!