wtorek, 28 listopada 2023

Gryzzzli pralny mleczne nadziewane kremem mlecznym z chrupkami

 Słodkie urocze misie Gryzzzli zawitały u mnie dzięki marce vobro.pl


Mleczne czekoladki z mlecznym nadzieniem w kształcie misiów, producent pisze:

"Polecają się szczególnie najmłodszym jako pełna mleka przekąska, bo ich wnętrze niedźwiadków wypełnia smakowite mleczne nadzienie z ziarenkami dmuchanego ryżu. Wyśmienita czekoladowa otoczka dopełnia natomiast to doskonałe połączenie."



Moja opinia:

Zacznę od nazwy... jest genialna i już na początku wywołuje u mnie uśmiech. Gryzli  podgatunek niedźwiedzia brunatnego drapieżnego ssaka. Gryzzzli od gryzienia jest tu coś takiego drapieżnego. Podoba mi się nazwa, ksztaut czekoladek który bardziej nawiązuje do pluszowej wersji niedźwiadka bardziej z dziecięcej półki niż tego zamieszkującego drapieżnika z tundry. Po otwarciu zawijki czujemy mleczną czekoladę i mleczne nadzienie. Ta mleczność to coś co wyróżnia czekoladki Gryyyzli  z oferty Vobro, jestem zaskoczona tą błogością jaką dają te czekoladki. Chrupiąca czekolada i nadzienie bardziej zbite niż kremowe.  Myślę że godne uwagi.

Dostałam informację że Gryyyzli sprzedawane są na sztukę w sklepach sieci Żabka. Dostępność dobra, ciekawe ile kosztują.

Vobro zaprasza też na swoje  media społecznościowe kusi konkursami, itp.

facebook.com/GryzzzliSnackTime

instagram.com/gryzzzlisnacktime/

Za przyjemności Dziękuję marce vobro

26 komentarzy:

  1. Po rozpakowaniu, wyglądają nawet ładnie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ich nie znam :) Muszę nadrobi temat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie się prezentują i na pewno są pyszne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają super, pewnie dobrze też smakują, Anne 18.

    OdpowiedzUsuń
  5. Misiaczki :-) Akurat na zimę i pod choinkę mogą być :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie się prezentują kocham takie

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądają, faktycznie urocze misie! Dzięki za info, że są w Żabce, sprawdzę! Kupię młodszemu rodzeństwu. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiamy te słodkie łakocie od Vobro :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajna alternatywa dla klasycznego nadzienia. Na pewno spróbuję. Gosia B.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam ich, ale uwielbiam jajka czekoladowe z chrupkami, więc pewnie i takie misie bym polubiła ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze, że mam budyń już dobry do spożycia :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz słyszę o tych miśkach.

    OdpowiedzUsuń
  13. Konkursy też widzę, że mają, zajrzę z ciekawości, może warto zagrać :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdzie nie widziałam tych miśków. A coś czuję, że nie potrafiłabym się im oprzeć.

    OdpowiedzUsuń
  15. zjadłabym do kawki całą garść;D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam okazji jeszcze, poznać tego towaru, ale z chęcią zapoznam się z tą czekoladą. Dziękuję, za polecenie. Angela

    OdpowiedzUsuń
  17. Prezentują się smakowicie :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawe, że są dostępne pojedynczo, co daje szansę na małą słodką przyjemność bez potrzeby kupowania całego opakowania.

    OdpowiedzUsuń
  19. Na pewno sprawią przyjemność wielbicielom misiowych słodyczy. Nadzienie jest atrakcyjne.

    OdpowiedzUsuń
  20. wyglądają nawet ładnie,ale nie miałam okazjii próbować

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!