czwartek, 14 grudnia 2023

Figures

 Dziś słodycze, czekoladowe od Voboro w świątecznym wydaniu będzie czekoladowo, mlecznie, owocowo... zapraszam


Słodkości są w trzech smakach:

- czekoladowy

- orzechowy

- ananasowo mleczny

Jak widać każda czekoladka ma swoją gustowną zawijkę:


Bez ubranek:



Co ja sądzę?


Czekoladki wyglądają naprawdę uroczo a jak wiadomo "jemy" także oczami, myślę że nawet taka pojedyncza Figures sprawi przyjemność, idealnie jeśli wiemy czy ktoś preferuje owocowe, czekoladowe czy owocowe klimaty;) Moja mama najpierw zachwycała sie ananasowo mleczną wersją by potem stwierdzić że lubi je wszystkie, bardzo chwali za to że nie są przesadnie słodkie. Każda z trzech wersji warta jest spróbowania. 


 Ananasowo mleczny lekko orzeźwia by po chwili zamienić się w mleczna błogość wykończona czekolada. 


Orzech to czekoladowa błogość wykończona aromatem orzechowym. 


Kakao to czekoladowa przyjemność przeplatająca się z mlecznym kremem,w subtelnym wydaniu. A Ty na którą wersję się skusisz?


Za przyjemności dziękuję marce vobro.pl




28 komentarzy:

  1. Super, fajna współpraca :) Smacznego :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne. Podobają mi się wizualnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie wersje brzmią bardzo słodko. ;) Lubię klasykę, więc czekolada + orzech chyba najbardziej do mnie przemawia. Ale jestem otwarta także na inne smaki! ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo je lubię, wielu słodkich chwil kochana❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie wszystkie ekstra ,pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie spróbowałam ananasowego smaku i jest bardzo smakowity 😀

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekoladki muszą być pyszne :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. orzechowy dla mnie byłby idealny:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajnie, że są wypełnione, zawsze chciałam dostać takiego Mikołaja. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają uroczo :) chętnie spróbowałabym wszystkich smaków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiamy te słodkości! Zajadamy się nimi całą rodziną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Miałam ostatnio okazję pierwszy raz ich spróbować, coś pysznego. Polecam każdemu. Angela

    OdpowiedzUsuń
  13. Jadłam tego ananasowego, jest bardzo smaczny.

    OdpowiedzUsuń
  14. Są znakomite, a dodatkowo zachwyca mnie ich kształt.

    OdpowiedzUsuń
  15. Za ananasowe podziękuję, ale orzechowe i kakaowe chętnie spróbuję, ja jestem fanką czekolady

    OdpowiedzUsuń
  16. Z chęcią wszystkie wypróbowałabym:) mniam uwielbiam słodkie:) Monika F

    OdpowiedzUsuń
  17. Dostałam ostatnio podobne w prezencie. Wyglądają i smakują super. Anne 18.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!