wtorek, 19 grudnia 2023

Szczeniaczki

Na FB Fundacji AST znalazłam szczeniaczki, pieski wyglądają uroczo, zapraszam do opisu



Witamy na pokładzie sunieczki-cukiereczki! Siostrzyczki chłopaków z naszego Gangu Słodziaków, które także szukają swoich najlepszych domków na zawsze.

Sunieczki urodziły się 29/10/2023, ich mamą jest amstaffka a tatą buldog francuski. Zapowiadają się na bardziej kompaktowe psiaki.

Dziewuszki są lukrowanymi petardami! Jak ich bracia, otwarte, komunikatywne; bez lęków do ludzi: dorosłych i dzieci, psów: małych, dużych i największych. Ale! Przy tym są także kombinujące i szalenie przebojowe, duuuuużo bardziej od ich braci! To ten typ, co z uśmiechem i bez mrugnięcia okiem sprzeda Cię za wiadro marchewek 😉

Nie widzimy przeciwskazań aby zamieszkały w domu z innymi zwierzętami, dziećmi (z mądrym wsparciem rodziców), w warunkach miejskich. Ich nowi opiekunowie muszą jednak mieć na uwadze, że sunie są charakterne i pełne temperamentu, będą wymagały poświęcenia im nieco więcej uwagi i pracy.

Z uwagi na prawdopodobieństwo występowania typowych chorób i dolegliwości, jakie dotykają typy ras ich rodziców, pragniemy zaznaczyć, że mogą to być psiaki kosztowne w utrzymaniu. Ich przyszłe domki muszą mieć także świadomość, aby zwracać większą uwagę na pojawiające się zdrowotne problemy.

Pragniesz adoptować słodziaka? Pisz do nas na adopcje.fundacjaast@gmail.com, prześlemy ankietę przedadopcyjną do wypełnienia.
!! W sprawie dalszych procedur adopcyjnych kontaktujemy się z wybranymi domami

źródło klik

17 komentarzy:

  1. Oby szczęście się do nich uśmiechnęlo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie słodziaki. Oby szybko znalazły nowy dom.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudne! Trzymam kciuki za nie 😍

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie słodkie! Czasami żałuję, że boję się psów xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale słodziaki! Oby szybko znalazły dobrych właścicieli :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawdziwe słodziaki. Trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Słodziaki mam nadzieję, że szybko znajdą dom.

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodziaki. Ja niestety nie mam warunków, aby przygarnąć drugiego psa

    OdpowiedzUsuń
  9. Oby szybko znalazły nowy dom.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale słodziaki, oby trafiły do kochajacego i odpowiedzialnego domu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie szczeniaczki sa piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj mój słodziak już okazuje charakterek. Mądry psiak, ale potrzebuje dużo uwagi i przewodnika.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oby znalazły dobry dom i nie stały się prezentem świątecznym, który za kilka tygodni się znudzi i zostanie oddany.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam nadzieję, że uda im się znaleźć stały dom.

    OdpowiedzUsuń
  15. Słodziaki...kocham psy- mam dwa, życzę im szczęśliwych domków!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wzięcia psa to odpowiedzialność - oby miały dobre domy.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!