środa, 20 grudnia 2023

Nowości

 


Kurcze, myślałam że już więcej nic nie kupę sobie a tu.... pojechałam po maseczkę i okazało się że przyjechałam z różnymi rzeczami. 

{Temat trudny, przykry, można pominąć}      Zanim przejdę do dalszej części chciałam sie podzielić pewnym zwierzeniem pani ekspedientki, wiem że jest to temat dłuższy i nawet nie próbuję... chodzi o przemoc wobec kobiet. Pani zwierzyła mi sie że jej koleżanka została zamo$%^wana przez swojego partnera. Oszczędzę szczegółów, pani wspominała że pan wcześniej podnosił rękę na partnerkę. Już wiem że są osoby które pomyślą: "ma co chciała", "głupia, nie żal mi takich". Wiecie co? Przykro mi że są takie osoby, jeszcze bardziej boli mnie że przemoc wobec kobiet to taki trup który śmierdzi i nikt z tym nic nie robi. Jakieś organizacje czasami porozklejają plakaty o jakiejś zupie... to jakby zw*ki posypać pudrem. No i co to zmienia ten puder? No ktoś pomyśli ktoś coś robi, a co i ile tak naprawdę?! Kiedyś rozmawiałam na ten temat z T<3, powiedział że policja i prokuratura są przeciążone sprawami i je umarzają. Myślę sobie że oprawcy nic nie grozi.... żeby w ogóle była jakaś reakcja aparatu państwowego pan musi sie dobrze postarać, a pewno i to nie gwarantuje że kogokolwiek obejdzie cierpienie drugiego człowieka. Jak bardzo pewny bezkarności musiał być ten facet... to po prostu poraża. Znałam kiedyś pewną osobę, była świadkiem jak facet bije kobietę. Gdy została wezwana na świadka wzięła zwolnienie by nie zeznawać, bo skoro nie jest to jej sprawa to ma to w nosie. Tylko zapomina że bezkarność rozzuchwala taki agresor może sobie uzurpować prawo do atakowania też innych kobiet, no właśnie jakby (czego nikomu nie życzę) spotkało to ją albo kogoś z jej bliskich. Zdaję sobie sprawę że okrucieństwo jakim jest choćby nieme stawanie po stronie oprawcy często bierze sie z niewiedzy, niezrozumienia. Przykre. Wiem że teraz choinki, bombki i prezenty sie liczą, ładne zdjęcia ubrania i kosmetyki. 



      No to teraz pokażę swoje nabytki, zapraszam:


Pasta do zębów Sensodyne, wzięłam bo była na promocji.
Yumi pianka oczyszczająca, nawilżająca i kojąca z aloesem i cytryną.
Świeczuszki do kominka zapachowego.



Oczyszczająca maska do twarzy z węglem himalajskim
Energetyzujący wegański krem do twarzy na dzień Witamina C
Nawilżająca maska na noc Konopia Siewna 75ml
Odświeżająco-kojąca maska do twarzy z płatkami róż

Goose Creek Burlwood & Oak Goo ponoć zapach tego wosku kryje wszystkie tajemnice przeszłości. Otulająca mieszanka kaszmiru i drzewa sandałowego przełamana lekką różą i lawendą. Są w opisie takie nuty jak rozmaryn, pomarańcza, cytryna, dąb, kaszmir, drzewo sandałowe, mech dębowy

Goose Creek, Peach Cobbler. Pączusie z nadzieniem brzoskwiniowym. Nuty zapachowe: Nuty górne: soczyste brzoskwinie, słodkie pomarańcze Nuty środkowe: brązowy cukier, praliny, maślanka Nuty dolne: waniliowa polewa, smażone pączki Woski zapachowe Goose Creek Candle


"Zwierciadło" gazeta, z kalendarzykiem. 
Isana pianka pod prysznic pozwól sie przytulić
Listerine płyn do płukania 


Woski
Romy czekolada mleczna z kokosem.
Carmex wersja arbuzowa. 
Takie naczynie z trzema 'przegródkami".

22 komentarze:

  1. Wspaniałe rzeczy udało Ci się upolować 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zakupy poczyniłaś :) Co do przemocy, to naprawdę długi temat, szkoda że tak często zamiatany pod dywan :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda ze temat długi, super że dostęp do wiedzy jest znacznie łatwiejszy, szkoda że panowie bezkarni ale mam nadzieje że to sie zmieni.

      Usuń
  3. Przemoc, brak tolerancji , awantury to wciąż dzieje się wokół nas. Niestety.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przemoc, brak tolerancji , awantury to wciąż dzieje się wokół nas. Niestety.

    OdpowiedzUsuń
  5. Toksyczne związki i przemoc to ciężki temat, trochę czasu upłynie, zanim same kobiety zrozumieją, że mogą to zmienić...

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakupy na bogato! Też lubię waniliowe świeczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W temacie przemocy to temat-rzeka. Oczywiście, należy reagować, ale niestety jest też inna strona tej sytuacji. Kobiety wybierają sobie przemocowów - wbrew wszelkim sygnałom. Jeśli kończą relację z jednym przemocowcem, zaraz zaczynają relację z drugim. Więc to bywa trochę takie ratowanie głupiego. Kobiety mają pretensje, że nie są ratowane, ale jak je uratować od samych siebie? Uważam, że wiedzę na temat tego jak NIE wyglądają zdrowe związki należy zacząć krzewić już w podstawówce. Bo problem z tym skrzywionym myśleniem o relacjach zazwyczaj wynosi się z domu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe nabytki kosmetyczne. Przemocy należy mówić - nie. I nagłaśniać to gdzie się da.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czytam książkę ;Chłopki" tematy przemocy to codzienność naszych babek :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Może teraz się to zmieni, poprzedni rząd miał w dooopiu konwencję stambulską.
    Ja też tak mam, wydaje mi się, że już nic nie potrzebuję i nie kupię, a potem jednak się okazuje, że jeszcze to i to i tamto... ;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Przemocy wokół nas jest niestety dużo, za dużo... czasem nie chcemy jej zauważać, czasem nie mamy szansy jej zobaczyć i pomóc.

    OdpowiedzUsuń
  12. W kwestii przemocy nic odkrywczego nie powiem - dużo jej jest, za dużo. Trudno znaleźć i wprowadzić w życie rozwiązanie, które będzie rozwiązywało ten problem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że znów udało Ci się sporo kupić 😀

    OdpowiedzUsuń
  14. Przemoc niestety w dzisiejszych czasach to jakaś plaga. Trzeba o tym głosno mówić!

    OdpowiedzUsuń
  15. Udane zakupy:) A temat przemocy to temat rzeka ale niestety temat wciąż aktualny....

    OdpowiedzUsuń
  16. No i przypomniałaś mi, że kalendarza do torebki sobie nie kupiłam. Eh... spróbuję jeszcze po świętach poszukać.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!