wtorek, 26 grudnia 2023

Zakupowo

 


Ahhh miało być o czymś innym a tu wyszło jak widać. Starałam się co by w świątecznym czasie moje publikacje były ciekawsze, mam wrażenie że poniekąd sie to udało. Myślę nad ciekawymi tematami, jak ktoś ma jakieś preferencyje to w komentarzu proszę wyrazić. 
W  piątek albo w czwartek mam nadzieje że dojdą do kilku z Was drobne przesyłki, takie symboliczne ale mam nadzieje że miło choć trochę będzie.
Wpis dzisiejszy to taki na szybko, by nie przekładać na przyszły rok, może to trochę przesądne ale jakoś tak czuję.
Dziś o zakupach zapraszam:


Płyn micelarny ,,Na koniec dnia" zamówiłyśmy z mamą sobie ja jeden mama dwa płyny "na koniec dnia", ja jeszcze sobie zamówiłam płyn do intymnej: "Koleżanka Macierzanka"

Szklane buteleczki były zapakowane w takie woreczki materiałowe. Ten micel i płyn do intymnej były w osobnych, wyjęłam na potrzeby zdjęcia, a w tym podwójnym są dwa mamine micelki. 



No coś na co czekałam zestaw do palenia świec czy jak to tam sie nazywa. Na AE wyszperałam powyższy zestaw: 
- takie ustrojstwo którego zastosowania nie znam
- zapewne do gaszenia świec, wygląda elegancko, no  wygodniejsze a w zastosowaniu to takie z klasą a nie zwykłe dmuchanie
- nożyce do przycinania knota.
Świece rzadko palę ale zestaw na pewno sie przyda. Całość kosztowała mnie jakieś 9 pln bo to jakaś oferta powitalna czy coś. Warto było, wygląda solidnie a jak sie sprawdzi zobaczę.

Dwie maski w płachcie winogrono które ma rozjaśnić me lico i jaśmin obiecujący ukojenie facjaty mojej.

No to na tyle szaleństw moich. Buziole!

14 komentarzy:

  1. Pod choinką znalazłam świecę, kosmetyki i voucher do SPA:-)
    jotka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja praktycznie codziennie palę świece. Świetne zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie dzień bez świec i ledowych lampek to dzień stracony ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zacne zakupy, też bardzo lubię kupować sobie takie drobiazgi, które sprawiają mnóstwo radości. Komplet do świec z pewnością się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam żadnych preferencji. Uwazam, że wolnoć Tomku w swoim domku. Blog to coś osobistego, nie wspólnego. Każdy post uważam za odpowiedni.

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny zakup, . My prawie dziennie paliliśmy teraz rzadziej

    OdpowiedzUsuń
  7. Dostałam zestaw świeczkowo - zapachowy na święta. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo przyjemne zakupy, niech Ci dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Koleżanka Macierzanka - ależ świetny pomysł na nazwę. Bardzo chwytliwy.

    OdpowiedzUsuń
  10. CIekawe zakupy. Najbardziej zainteresował mnie zestaw do palenia świec

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja w ogóle nie przepadam za świecami.

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!