środa, 27 grudnia 2023

Pinki Strawberry od Vobro

 Gdy dotarla do mnie paczuszka od vobro.pl bardzo sie ucieszyłam, to co już na samym początku mnie zachwyciło to zapach tych świeżutkich cukierków. Jak sie dowiedziałam od producenta: "Produkt jest bardzo świeży - był produkowany w poniedziałek / wtorek" w czwartek do mnie zawitał.




Kilka zdań od producenta:

- dwukolorowe wnętrze o smaku śmietankowym (część biała) oraz zawierające naturalnie suszony owoc truskawki (część różowa)

- otoczką jest różowy krem

- grafika różowa, która ma zapewnić zauważalność produktu na półce sklepowej w sekcji cukierków sprzedawanych jako luzy (na wagę)

mam nadzieję, że produkt spodoba się Państwu.



Cukierek w przekroju, jak widać spod różowej truskawkowej czekolady widać jasne śmietankowe nadzienie. 


Moim zdaniem:

Jak wiadomo szampan i czekoladki, wino i truskawki to klasyka smaku i przyjemności. W moim odczuciu marka vobro.pl świetnie wybrała okres karnawału na wprowadzenie na rynek Pinki Strawberry. Właśnie w tym okresie często ludzie pijają winka musujące a truskawki czy łakoć truskawkowy pasuje idealnie. Moja mama mówi że jest to: "smak lata zimą". To co mnie zachwycilo to cudowny truskawkowo śmietankowy zapach... jest słodki, owocowy... tak mi sie podoba że mogłabym tak pachnieć.

Wygląd zarówno z kształtu jak i konsystencji przypomina mi "Jamajkę" z tym że mamy tutaj różową czekoladę która to właśnie mnie tak intryguje. Przejdźmy do smaku smak kwaskowaty owocowy, potem nieco słonawy, aromat truskawkowy, pozostajemy z owocową i mocno przytłumioną lekuchną mleczną nutą. Cukierek cudownie jak wcześniej wspomniana Jamajka cudnie rozpuszczają sie w buzi, do kawy herbaty nadają sie świetnie. Czy mi smakują, tak lubię truskawkowe klimaty, podoba mi się że marka właśnie w tym okresie wypuszcza swoja truskawkową pasującą pod karnawałowe klimaty nowość. Zapach tych cukerków to też moje wspomnienie z podstawówki gdzie wcinałam wafelki truskawkowe no i taki sentyment sie u mnie odezwał na tę okoliczność.

Z kilkoma z Was podzieliłam się symbolicznie cukierkami, mam nadzieje że dziś albo jutro dotrą do Was przesyłki, będzie mi miło gdy podzielicie sie swoimi wrażeniami.


Za przyjemności dziękuję marce vobro.pl

29 komentarzy:

  1. Takich jeszcze nie jadłam. Wyglądają pysznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na całe szczęście z tym apetytu mi nie narobisz. Nie przepadam za smakiem truskawek w słodyczach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Poszukam, bo zapowiada się smakowicie 🙂

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają bardzo smakowicie 🤤

    OdpowiedzUsuń
  5. Słodko, uwielbiam smak truskawek. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią wypróbujemy z córkami tych nowości:) Monika F

    OdpowiedzUsuń
  7. Próbowałam- są naprawdę pyszne :) Idealnie będą komponować się z szampanem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szampan i truskawki to spektakularna para. Mam nadzieję, że te czekoladki są godne szampana.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądają zachęcająco... Lubię smak truskawek :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam szlaban do odwołania, do tego problemy z żołądkiem, pewnie z obżarstwa :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba takiej wersji pianek jeszcze nie próbowała. Myślę, że do sylwestrowego szampana będą pasowały.

    OdpowiedzUsuń
  12. ależ ciekawa słodkość!

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię smak truskawek, a teraz zimą to jeszcze bardziej brakuje mi tych owoców.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądają przepysznie - a ja zdecydowanie należę do ogromnych fanów truskawek :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z chęcią skusiłabym się na taki smak :) opakowanie nie bardzo do mnie przemawia, ale wnętrze jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję serdecznie za wspaniała niespodziankę, dzięki której mogłam dziś spróbować tych słodkich nowości. ❤️ Są pyszne🙂

    OdpowiedzUsuń
  17. Na truskawkowe łakocie zawsze jestem chętna.

    OdpowiedzUsuń
  18. Z pewnością są bardzo smaczne.

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie bym skosztowała :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam słodycze ostatnio przez okres świąteczny mam ich pod dostatkiem. Anne 18.

    OdpowiedzUsuń
  21. Smakują tak jak wyglądają, są pyszne 🍓

    OdpowiedzUsuń
  22. Muszę zacząć rozglądać się za nimi w sklepach.

    OdpowiedzUsuń
  23. Z przyjemnością skuszę się na ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  24. Produkt bardzo na czasie. Na zbliżające się walentynki to może być hit. Gosia B.

    OdpowiedzUsuń
  25. Z wielką przyjemnością skusiłabym sie na te małe, piankowe słodkości

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!