sobota, 20 kwietnia 2024

Redblocker, koncentrat naprawczy

Dzień dobry, jak tam nastroje w ten weekendowy czas? Dziś będzie o koncentracie naprawczym marki  Redblocker. Produkt dedykowany jest osobom posiadającym cerę naczynkową, zapraszam 



Opis produktu

"przeznaczony do codziennej pielęgnacji skóry wrażliwej i naczynkowej. Preparat składa się ze skoncentrowanej dwufazowej formuły. Podczas wstrząsania fazy koncentratu łączą się, tworząc jednolitą, lekką i jedwabistą konsystencję, która doskonale się wchłania, nie zatyka porów oraz nie pozostawia na skórze uczucia lepkości.

Faza wodna zawiera optymalną koncentrację składników aktywnych, które skutecznie i szybko eliminują zaczerwienienia, uszczelniają, wzmacniają i chronią kruche ściany naczyń krwionośnych. Dodatkowo intensywnie nawilżają, regenerują i odżywiają delikatną cerę. Faza olejowa wspiera działanie składników fazy wodnej oraz zmniejsza transepidermalną utratę wody z naskórka (TEWL), utrzymując dogłębne nawilżenie skóry.

Preparat zapewnia gruntowną odnowę wrażliwej lub naczynkowej cery. Wyraźnie poprawia kondycję skóry i natychmiast łagodzi podrażnienia. Sprawia, że jest ona optymalnie nawilżona, ukojona i uelastyczniona, a zaczerwienienia wyraźnie zmniejszone. Efekt to zregenerowana, ukojona, aksamitnie gładka i promienna cera.

Wstrząsnąć buteleczką w celu wymieszania faz.

Niewielką ilość koncentratu rozprowadzić dłońmi na oczyszczoną skórę twarzy i szyi. Delikatnie wmasować i pozostawić do wchłonięcia. Koncentrat może być używany samodzielnie lub pod krem pielęgnacyjny z linii Redblocker. Przeznaczony do codziennej pielęgnacji, rano i/lub wieczorem. Do stosowania również pod makijaż.

skład:

Aqua, Vitis Vinifera Seed Oil, Dicaprylyl Carbonate, Isoamyl Laurate, Glycerin / Lilium Candidum Bulb Extract, Sodium Hyaluronate, Methylpropanediol / Caprylyl Glycol / Phenylpropanol, Glycerin / Malpighia Glabra Fruit Extract, C13-15 Alkane, Troxerutin, Cocoglycerides, Sodium Chloride, Tocopheryl Acetate, Hydroxyethylcellulose, Parfum.


Opinia

Produkt stosowała moja znajoma która poszukuje cięgle produktu doskonałego dedykowanego jej problemowi. Trądzik różowaty zdiagnozowała jej pani dermatolog. 
Aplikowanie przez pipetkę wygląda ładnie ale zdaniem znajomej wolałaby pompkę. Zapach oceniła jako średni nie przeszkadzający ale też nei taki który sprawia przyjemność. Konsystencja płynna olejowata. Produkt dosć szybko sie wchłania i daje przyjemne uczucie nawilżenia, ale czy koncentrat okazał si produktem którego ona szuka? Niestety pomimo używania nie ukoił i nie złagodził zaczerwienienia cery w stopniu satysfakcjonującym.
Produkt ma dobrą dostępność z tego co widzę można nabyć go w aptekach i drogeriach ceny są bardzo różne 15 - 40 pln

Za możliwość przetestowania dziękujemy marce Redblocker

17 komentarzy:

  1. Super, że jesteście zadowolone. U mnie pada, ale nie myślę o tym, nie ma czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co znajoma przekazała to nie do końca jest zadowolona.

      Usuń
  2. Zachęciłaś mnie do przetestowania tego kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, że jednak nie okazał się satysfakcjonujący.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobiła mi sie ostatnio cera naczynkowa... Od leków...

    OdpowiedzUsuń
  5. Na mnie też swego czasu nie zadziałał... tylko reklama zachęca niestety...

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz słyszę nazwę koncentrat naprawczy. Trochę śmiesznie brzmi, ale jeśli jest skuteczny to nazwa przyciągnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie skorzystam skoro nie do końca się sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie weekend przyjemnie i za szybko. Udanego nowego tygodnia 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam akurat tego problemu więc raczej nie skorzystam

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama nie mam problemu z naczynkami, więc to produkt nie dla mnie - ale polecę koleżance, której może się przydać.

    OdpowiedzUsuń
  11. O tej marce już słyszałam. Chyba były jakieś reklamy w telewizji.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam cerę naczynkową, więc zdecydowanie jest to produkt dla mnie :-) Gosia B.

    OdpowiedzUsuń
  13. Produkt, który powinnam wziąć pod uwagę podczas dbania o kondycję skóry twarzy i szyi.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jeszcze nigdy nie używałam takich specyfików. Ale kiedyś pewnie i na to przyjdzie czas.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam go z pasikach. Jestem ciekawa jak u mnie sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  16. Na pewno fajnie działa, ale akurat nie dla mnie, bo nigdy nie miałam z tym problemów

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!