piątek, 3 maja 2024

Bla, bla, bla. +motywacja, z przymrożeniem oka.


Jak tam majówka? Mam nadzieje że u Ciebie wszystko ok. Miało być filmowo ale wydaje mi się że za mało obejrzałam, właściwe to dwie produkcje: "Dom Gucci" o "Green Book", mam nie opisane więc jak sie więcej tytułów nazbiera to wstawię.  

Wczoraj byłam na spacerku, trafiłam na promkę.. były lody 1+1 za grosz. Kupiłam osiem rożków zapłaciłam 5,04pln, było po 4 na głowę, miło było. 


Solony karmel taki maślany i truskawka ta lekko orzeźwiająca chyba pół na pół coś jakby z sorbetem, wersja waniliowa też spoko. Paskudne komary tną

O motywacji można sporo gadać i pisać, gdzieś w czeluściach internetu natknęłam się na taki tekst:



O motywacji...
🙃
"Najbardziej zmotywowany człowiek to ktoś, kto bardzo potrzebuje ...toalety.
Żadna przeszkoda nie jest w stanie go powstrzymać przed osiągnięciem celu. Czy kiedyś słyszałeś następujące wymówki:
Zsikałem się, ponieważ:
- nie miałem czasu, żeby pójść do toalety
- byłem zbyt zmęczony
- straciłem nadzieję, nie wierzyłem, że zdążę
- oni mnie ciągle wyprzedzają, bo mają dłuższe nogi
- jestem za głupi, aby skorzystać z toalety
- to już ósmy raz; jakoś nigdy nie mogę zdążyć
- to nie dla mnie
- zapukałem do toalety, ale nikt mi nie otworzył
- zabrakło mi motywacji
- miałem doła
- nie stać mnie na chodzenie do toalety
- postanowiłem, że pójdę jutro
- czekałem, aż rząd się zmieni
- wysikam się od poniedziałku"
* znalezione w sieci

Miłego dnia!

6 komentarzy:

  1. Z motywacją tekst trafiony w punkt. U mnie majówka spokojna. Z rodzinką cieszymy się piękną pogodą.

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie majówka spokojnie i kojąco mija:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trafione z tą motywacją. Na szczęście mi jej nie brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Majówka super, lody są the best!

    OdpowiedzUsuń
  5. Maj się zaczął, jutro ide na lody :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taką promkę na lody, to ja rozumiem! :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!