poniedziałek, 6 maja 2024

Rozmaitości

 



















Znalazłam fajną stronkę gdzie wpisując hasło AI tworzy obrazki, lepiej po angielsku. Kreowane przez AI nie są zawsze idealne, ale czasem miło popatrzeć. Ja wpisałam "red mug" i "red cup", wyskoczyły mi raczej zimowe klimaty, ale były też różne, spodobała mi się ta:


Całkiem ładna jako nagłówek, no ale u mnie mało książkowo:)
Na koniec mała ankietka dotycząca pytania: "na co masz ochotę?" stawianego w relacji romantycznej, przyjacielskiej kumpelskiej, takie z serii jak sie miewasz, co u Ciebie.


Zapraszam do komentowania bom ciekawa. Jak kto woli to na insta jest też ta ankietka. Wyniki jutro:) 

12 komentarzy:

  1. Myślę że ludzie nie lubią tego pytania, bo zmusza ich do myślenia a także to, na co mają ochotę jakby przestaje mieć charakter spontaniczny.. a to skolei odbiera czerpanie przyjemności z tego na co ma się ochotę...

    Trochę to zabrzmiało skomplikowanie ale to się dzieje w ułamku sekundy w umyśle i nie pozostawia przyjemnego rezultatu..🤷

    Tylko takim ludziom jak ja czy Ty, którzy takie rzeczy mają ogarnięte ze sobą, takie pytanie nie przeszkadza, a czasem może mieć przyjemny skutek..
    Tak ja to widzę.
    Mi jak najbardziej możesz zadawać to pytanie😊
    To dla mnie bardzo dobre ćwiczenie..

    OdpowiedzUsuń
  2. Z pozoru proste pytanie, ale odpowiedź zależy od miejsca, bo gdy np.droga restauracja, to wybór trudny...
    Jotka

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiaj miałam ochotę nie wstawać z łóżka, ale to niemożliwe.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kaszanka dla pasa ha ha ha. Dobre.

    OdpowiedzUsuń
  5. mi te obrazki z AI bardzo sztucznie wyglądają i mnie drażnią...
    Ponoć wszystkie mieszkania z widokiem na areszt poszły;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten obrazek AI wygląda całkiem dobrze

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne :) kaszanka dla psa przypomniała mi moją koleżankę, która w sklepie dla zwierzaków zapytała ekspedientkę, czy te chrupki z kurczakiem są smaczne, a Ona odpowiedziała: jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ się uśmiałam. Komary najlepsze XD
    Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego nowego obrazu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne te rozmaitości, ten z komarami super 😉

    OdpowiedzUsuń
  10. "Kawalerka blisko centrum", to bardzo z życia wzięte :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!