piątek, 16 sierpnia 2024

Co u Ciebie? Co u mnie...


  Może chcesz podzielić sie czymś?  To jest miejsce i czas na napisanie w komentarzu tego co Ci w duszy gra:)

Ja dopiero w poniedziałek zaczynam szkolenia do nowej pracy, mam dużo lęku związanego z tym co nowe, zwłaszcza po tym co mnie ostatnio spotkało. Nowa firma, podobny temat ale ludzie inni i tym się pocieszam. 
Wczoraj byłam w teatrze, byłam na jarmarku, porobilam nieco zdjęć. Spektakl był bardzo ciężki.
Więcej napiszę w kolejnym poście który zaplanuję na sobotę.
A co u Ciebie?

8 komentarzy:

  1. Lęk przed nieznanym jest czymś naturalnym kochana, ale początki zawsze są trudne, by potem było tylko lepiej Trzymam kciuki i życzę powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie szpital. Jelitówka i mam po prostu urwanie głowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. W środę kończę pracę, w czwartek zaczynam nową, przejściówkę (tak sobie powtarzam). I już się stresuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam tyle lęków, że nawet nie chcę o tym mysleć...
    U mnie ciężka praca psychologiczna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z początkiem lipca zmieniłam pracę i dobrze mi w nowym miejscu. Życzę Ci, żeby i Tobie było.

    OdpowiedzUsuń
  6. W poniedziałek zawożę męża do szpitala na badania. W weekend ładujemy baterie na niełatwy przyszły tydzień

    OdpowiedzUsuń
  7. Życzę powodzenia w nowej pracy! Nie pozwól by stres Cię zjadł.
    Ja czekam aż koleżanka wróci z urlopu i już nie będę musiała ciągnąć nadgodzin. Poza tym wtedy zacznę odliczanie do swojegu urlopu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę powodzenia w nowej pracy! Nie pozwól by stres Cię zjadł.
    Ja czekam aż koleżanka wróci z urlopu i już nie będę musiała ciągnąć nadgodzin. Poza tym wtedy zacznę odliczanie do swojegu urlopu :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!