środa, 14 sierpnia 2024

Haul

 


Mawiają ze pieniądze szczęścia nie dają ale zakupy już tak. Ja lubię kupować najbardziej gdy jest coś w niewygórowanej cenie i sie u mnie sprawdza. Przyjemność sprawia mi buszowanie w lumpku, fajny moment gdy wygrzebię coś w dobrym gatunku i dobrze na mnie leży, to fajne uczucie. Będą tutaj produkty z różnych kategorii, zapraszam




Crazy Hair,  Olejowy Mix do włosów nisko i średnioporowatych pomarańcza
Maseczki nawilżające łagodzące


Lotiony do ciała o zapachu słodkiej malinki.
Bielenda pianka do mycia twarzy
Inka Lodowa 
Plastikowa butelka na wodę. Nie jestem pewna czy był to dobry wybór, pewnie okaże sie w trakcie użytkowania. Środek butelki ma takie miejsce na to by włożyć tam owoce by dodać wodzie smaku. Zobaczymy jak to będzie.  Butelka kosztował 5 pln. Mogłam kupić drugą szklaną, z tym że ona jest mniejsza i o wiele cięższa, wiem szkło jest zdrowsze od plastiku. 




Maska w płachcie nawilżajaca z kozim mlekiem.
Lee Stafford maska do włosów, mega je polubiłam. Niestety kokosowe sie skończyły a te już sie kończą. No ale kupuję i zużywam:)

Maska nawilżająca i wygładzająca do włosów.

Długopis, bardziej ozdoba bo średnio wygodnie sie tym pisze. Wychodzę z założenia ze długopis warto mieć. 


W szmatexie wyszperałam spodnie dżinsowe, i bluzkę powyższą. W składzie bluzeczka ma bawełnę, gnicie sie niestety ale cóż, ładna jest. Za obie rzeczy dałam 6,37 jestem zadowolona.

To na tyle, miłego dnia. 

15 komentarzy:

  1. Świetne zakupy. Bardzo ładna bluzka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Idiotyczne powiedzenie manifestujące biedę. Ja tam kocham pieniądze, i szczęście zawsze dają. Fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra cena za bluzkę. Fajne zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Udane zakupy :) bluzka wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna bluzka, wzór jakoś skojarzył mi się z kimonem. Ja niedawno też upolowałam ciuchy za grosze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zakupy :) tą Inkę lodową mąż w zeszłym roku kupił na spróbowanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta bluzeczka bardzo mi się najbardziej! 🤩

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio jestem przeciw maseczkom w płachcie. Straciłam jakos do nich przekonanie...
    Butelka lepiej jak jest lekka, też wiem, że szkło zdrowsze, ale cóż....

    OdpowiedzUsuń
  9. Maska nawilżająca i wygładzająca do włosów: właśnie mama zamiar jakąś kupić niedługo. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać, że cieszą Cię drobne rzeczy. To dobrze. Co prawda Albert Einstein powiedział : „Nie szukaj bogactwa w rzeczach materialnych, ale w prostocie i radości z codziennych chwil.” lecz nawet rzeczy mataerialne jak np. zakupy, mogą poprawić człowiekowi nastrój Cieszenie się małymi rzeczami może pomóc nam docenić to, co naprawdę ważne, niezależnie od wartości materialnych.

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna bluzeczka, kojarzy mi się z Japonią ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widać, że cieszą Cię drobne rzeczy. tak jak mnie, to świetnie

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe, czy Ci, którzy są naprawdę biedni, zgodzą się z tym, że pieniądze nie dają szczęścia. Nawet jeśli nie dają, to na pewno ułatwiają życie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię Inkę, ale lodowej jeszcze nie piłam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super bluzka! Taka egzotyczna :)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!