środa, 25 września 2024

Haul


Dzień dobry, dziś szybki, krótki przegląd moich szaleństw zakupowych, zapraszam

 

Ceramika Sopocka ma coroczne wyprzedaże, podczas którego wystawiany jest stolik z glinianymi wyrabianymi ręcznie przedmiotami. Znaleźć można talerzyki, lampę... a ja upolowałam taką oto miseczkę ciemną w środku musztardową.
Casali draże... no uwielbiam je, kupuję nie często...  


Bursztynowy cydr. Uwielbiam!
Chelton czarna herbata saszetkowa z dodatkiem aromatu marakui. 
Impra saszetkowy komplet herbatek owocowych. Niestety ponoć firma wycofuje ten produkt, więc kupiłam na zapas. Kurcze szkoda że produkt znika. 
Herbatki nabyłam w Brzeźnie w niepozornym sklepiku, byłam mocno zdziwiona że tak slabo dostępne herbaty których próżno w delikatesach szukać są właśnie w takim sklepiku. Cóż, zapas jest. Cydr kupiłam w sklepie nieopodal tego od herbat i Casali.
Miłego dnia!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!