środa, 16 października 2024

O tym co (kto) nie powinno zniknąć

 

Radiomuzykant - ka     podsunęła mi pomysł na post o tym co powinno zostać, nie znikać. No to zapraszam do zestawienia, na koniec mały off topic. 



1) Przyjaźń, uważność. 


2) Nosacze sundajskie; dziś są gatunkiem zagrożonym.


3) Młodość i jej przymioty. 

4) Ulubione słodycze.
5) Koty
6) Dobro ludzkich serc



7) Miłość, przyjaźń 

8) Dobry wspólnie spędzany czas (zbyt szybko)

9) Opalenizna
10) Naturalność
11) Poczucie humoru
12) Gotowość pomocy drugiemu

13) Empatia


14) Teatr

15) Pieniądze z komunii 
16) Kultura osobista
    17) Ukochany pupil 
    18) Mąż 

19) Zdrowe myślenie, samodzielne. 

20) Pieniądze z konta

21) Ulubione lokale, cukiernie, lodziarnie


22) Dobre wychowanie, przykład jaki starsi dają młodszym


23) Wiara w człowieka

24) Zdrowie

25) Zwierzęta. Jeśli one wygina to my też wyginiemy

26)Wypłata do końca miesiąca.

27) Aktualność powiedzenia: "u mnie słowo droższe od pieniędzy". Mam wrażenie że sporo osób, zwłaszcza panowie nie cenią swoich słów, lubią obiecywać...
28) Skarpetka w praniu 

A Ty dodasz coś od siebie?

Teraz obiecany off topic, otóż jest promocja, do wyczerpania zapasów, tyle wiem. Otóż byłam wczoraj w salonie pewnej firmy bieliźniarskiej która to promuje najnowszą kolekcje staników. Za przymierzenie stanika z nowej kolekcji otrzymuje sie organizer do bielizny, no taką kosmetyczkę z przegródkami. Weszłam do salonu marki Triumph, zmierzyłam stanik i dostałam taką kosmetyczkę, w poście zakupowym pokażę;) 

1 komentarz:

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!