sobota, 5 października 2024

Radości wrześniowe

 


Dzień dobry, jak tam weekend mija? Mam nadzieje że wszystko u Ciebie ok. Pogoda u nas to melanż słońca, deszczu taka kobieca niezdecydowana ta pogoda. To czego jestem pewna to ulubieńcy i radości wrześniowe które to dziś powspominam. Wrzesień niestety nie był jakimś rewelacyjnym miesiącem ale okazało się że przyjemności też były, zapraszam


1) Herbatki z jabłkiem, malinkami w konfiguracjach rozmaitych.


2) Gryczany i spadziowy to moje ulubione miody, te powyższe naprawdę pyszne!


3) śledź smażony podczas spacerów w Brzeźnie. 


4) Tęcza, morze, plaża... super moment.


5) Szproty smażone szproty


6) Zachody słońca nad morzem podczas spacerów w Brzeźnie.


7) Znalezienie stacjonarnego sklepu gdzie mogę kupić gruszkowy, ulubiony mój
8) Chelton - wiem gdzie stacjonarne sprzedają, super!
9) Impra.... jak ciężko ją stacjonarne kupić, ale już wiem gdzie. Szkoda że ta wersja ze zdjęcia niestety zostaje wycofana ;/ szkoda bo w jednym pudełku jest kilka smaków, saszetki osobno pakowane... no ale niestety... pocieszające że mam mały zapasik!


10) Widoki z góry, piękna pogoda...

To na tyle, miłego weekendu i jeszcze lepszego października! 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!