środa, 26 listopada 2014

A kto to mnie odwiedził:))


27 komentarzy:

  1. No widzisz :)) A narzekałaś ostatnio, że dawno psiura nie widziałaś :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wystarczyło na blogu napisać :)) A cała gromada Czarownic Cię wspomogła i widzisz :)

      Usuń
    2. wish listy warto zamieszczać na blogu:))

      Usuń
  2. Miłe odwiedziny. :) Pozdrawiam Ciebie i psinkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie, że swoim przybyciem Ci trochę radości sprawił :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę , jednak przyszedł :-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że na tak krótko... ale może się przedłuży..

      Usuń
  5. Ojeju <3 to jesteś chyba przeszczęśliwa! Wymiziaj go ode mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest i on! W całej okazałości! :-)

    OdpowiedzUsuń

Cieszy mnie że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie. Wspólnie dbamy o miłą atmosferę tutaj i szanujemy sie wzajemnie, dla tego nie pisz wielkimi literami, nie SPAMuj, nie zostawiaj linków do siebie. Nasze zdania mogą się różnić, ale zachowujemy kulturę i dobry smak.
Komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę (z linkami) i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię gdy tylko będę mogła.
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!