Obserwatorzy

niedziela, 24 lipca 2016

Dermaglin - Natura dla skóry maseczka Kleopatra

Maseczkę otrzymałam w ramach spotkania blogerek które odbyło sie w Poznaniu:). 
Jak wiecie bardzo lubię maseczki saszetkowe które bardzo chętnie zużywam:)
Kleopatrę widziałam wielokrotnie w Rossmanie, na reszcie do mnie trafiła:)
Czy skuszę sie ponownie na zakup? zapraszam 



Producent mówi na opakowaniu: 

Kleopatra - królowa Egiptu w poszukiwaniu sekretnej formuły piękna doceniła moc miodu, płatków róż oraz glinek. Minerały zawarte w glinkach oprócz dokładnego oczyszczania działają na skórę kojąco lagodzą podrażnienia aktywizują naturalne funkcje skóry i wspomagają zdolność wydalania substancji toksycznych. Wygładzająca siła miodu najdoskonalsza subtancja pochodząca z natury - jego lecznicze właściwości były znane już cztery tysiące lat temu) i białko jedwabiu sa doskonałymi partnerami w walce o piękną i zdrową cerę. Maseczka z powodzeniem zatrzymuje wilgoć i gwarantuje długotrwałe nawilżenie skóry.


Stosowanie:

1-2 razy w tygodniu nałożyć warstwę maseczki na twarz. Masować delikatnie przez ok 1 minutę omijając okolice oczu i ust. Pozostawić na 15 - 20 minut. Zmyć ciepłą wodą.

konsystencja gęsta, kolor zgniła zieleń:


Skład:

Kaolin - glinka biała, zawiera głównie krzem, glin, żelazo, magnez, cynk i wapń oraz sole mineralne. Wchłania sebum i ściąga pory.

Woda

Hydrolizat protein jedwabiu - Proteiny jedwabiu otrzymywane z oprzędu poczwarki jedwabnika - Substancja filmotwórcza, hydrofilowa, rozpuszczalna w wodzie. Jest odpowiedzialna za utrzymywanie wody w naskórku, dzięki czemu go nawilża, a także kondycjonuje, czyli zmiękcza i wygładza. Ponadto stosowana jest w preparatach myjących w celu ograniczenia potencjalnego działania drażniącego anionowych substancji powierzchniowo czynnych jak np. Sodium Laureth Sulfate. Ze względu na duży rozmiar cząsteczki nie penetruje w głąb skóry, pozostając na powierzchni. Wykazuje doskonałe powinowactwo do powierzchni skóry, włosów i paznokci. Substancja antystatyczna, zmniejsza elektryzowanie się włosów

Miód Miód pszczeli (INCI: Mel Extract) – organiczna, znana od wieków substancja, wykazująca silne działanie lecznicze i pielęgnacyjne.
Właściwości miodu pszczelego: wykazuje silne działanie nawilżające na skórę i włosy, działa antybakteryjnie, dzięki czemu sprawdza się w pielęgnacji cery skłonnej do trądziku, skutecznie oczyszcza i regeneruje nawet problematyczną skórę, działa wzmacniająco na włosy, przywraca im blask i witalność, szczególnie przesuszonym i osłabionym kosmykom. Naturalny miód pszczeli posiada niezliczoną ilość właściwości zdrowotnych, dlatego doskonale sprawdza się jako składnik pielęgnacyjnych kosmetyków ekologicznych, opartych na organicznych substancjach czynnych.

Dzika róża

Olej jojoba (Simmondsia Chinensis (Jojoba) Seed Oil) – płynny wosk, otrzymywany z nasion krzewu jojoby kalifornijskiej i stanowiący nieocenioną skarbnicę nienasyconych i nasyconych kwasów tłuszczowych oraz alkoholi. Dostarcza skórze witamin A, E, F, skwalenu i fitosteroli.
Właściwości oleju jojoba:
doskonale przenika przez zewnętrzne warstwy naskórka,
wykazuje właściwości naprawcze cementu międzykomórkowego,
zmiękcza,
uelastycznia i doskonale chroni skórę, przed działanie czynników atmosferycznych,
zmniejsza wydzielanie łoju i przeciwdziała powstaniu zaskórników,
dzięki czemu nadaje się do pielęgnacji skóry trądzikowej, posiada doskonałą zgodność biologiczną z ludzką skórą, opóźnia procesy rogowacenia naskórka, stymuluje skórę do regeneracji oraz wykazuje działanie przeciw starzeniu i powstawaniu zmarszczek, stosowany na włosy doskonale je nawilża i odżywia.

DEHYDROACETIC ACID (KWAS DEHYDROOCTOWY) Identyczny z naturalnym konserwant, dopuszczony przez instytucje certyfikujące kosmetyki naturalne



Moja opinia:

Przyznać sie muszę że produkt leżał w zapasach moich długo... wstyd ale prawda taka jest i kropka. Bałam sie mocnego ściągania... zielonej łazienki...a co powiedziała rzeczywistość? o tym za chwilę:)

Produkt pakowany jest w zwykłą wygodną saszetkę 20g, informacje na produkcie są dość czytelne... dość bo biorąc do ręki maseczkę chcę od razu wiedzieć co ona mi daje czyli właściwości, oczywiście są wyszczególnione aktywne składniki produktu i wiem czego sie spodziewać, ale niekoniecznie przeciętny konsument. Tak myślę.
Skład jest rewelacyjny, robi wrażenie... nie ma sie do  czego doczepić... na opakowaniu widać że produkt otrzymał nagrody rozmaite:)

Zanim zacznę zabieg myję twarz, robię peeling
Maseczka ma gęstą formułę bez większych problemów rozsmarowuje sie na twarzy. Zastyga dość szybko, ale nie błyskawicznie, nie wyczuwam zapachu, wiec myślę że przypadnie do gustu pewnej grupie osób które nie lubią zapachów w kosmetykach, podobno ciężko o takowe.
Uczucie ściągania  jest oczywiście - dziwne jakby go nie było skoro to glinka. Moja obawa dotyczyła mocnego efektu... tutaj  był on średni ale jeszcze w miarę znośny. Bałam się zielonej łazienki, koloryzujących właściwości - ta maseczka zmywa sie dość łatwo, nie brudzi ewentualny osad łatwo spłukać.
Skóra jest odświeżona, napięta, nie woła o nawilżenie, choć ostatnim etapem w moim zabiegu jest nawilżenie, najchętniej ukojenie które daje mi inna maseczka.
Kleopatra fajnie oczyszcza, wspomaga regeneracje, lekko napina, odżywia skórę ma świetny skład i jest bezzapachowa (ja ni wyczuwam woni).
Saszetka starczyła mi na 3 razy. Minusem produktu jest cena około 8 złotych... są tańsze... ale tam kupujemy w pakiecie sporo chemikaliów a tu skład jest bez zarzutu.
Do nabycia w Rossmann, Hebe koszt około 8 pln. W necie taniej około 6.

Czy warto kupić? Myślę że na pewno, ja wrócę kiedyś do tego produktu.

Za możliwość przetestowania dziękuję marce Dermaglin:




62 komentarze:

  1. Czytałam dobre opinie na temat tej maseczki. Ja obecnie mam ich dość dużo w zapasach, więc długo ona u mnie nie wyląduje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak pokończysz zapasy polecam sięgnąć po Cleo

      Usuń
  2. oo.. może sama z niej skorzystam? Z Twojego opisu wygląda, że jednak coś tam działa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam i polubiłam się z nią :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Maseczki warto poznawać, ja najczęściej takie w saszetkach zabieram ze sobą kiedy nie nocuję w domu, są dobrym wtedy rozwiązaniem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię maseczki tej marki .

    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. jak na tak bogaty skład to warto kupić:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. To może też się skuszę, skoro na 3 razy starczy to nie wyjdzie tak drogo :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi ta maseczka bardzo przypadła do gustu - a raczej mojej skórze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja należę właśnie do tych osób, które lubią sobie kłaść na gębę rzeczy jak najmniej sztuczne czy perfumowane, więc zapach tej glinki mi nie przeszkadzał. Właśnie szczególnie lubię glinki, i to te zielone rozmaite mają właściwości i zawsze dobrze moja cera je odbiera. Jak jestem w Polsce, zawsze idę po zapas Cleo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie lubię tych masek, są niewydajne. Jak nie zużyje się od razu, to reszta zasycha i jest w kosz.

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwszy raz o niej słyszę - ciekawa :) super recenzja

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam już o niej sporo dobrego na innych blogach

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyznam, że jakoś mnie nie zachęciła.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda nieciekawie ale czego nie robi się dla urody :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za to bez barwników i składników zapachowych, ja to bardzo doceniam

      Usuń
  15. może kiedyś wpadnie w moje ręce, nie miałam niczego z dermaglin

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnio zastanawiałam się nad jej zakupem, ale jednak wygrały sprawdzone środki, co jak co, ale szata graficzna tej marki nie kusi tak jak np. nacomi, które można po swojemu przyrządzić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Używałam chyba wszystkich wariantów tych maseczek do twarzy, i ta kleopatrowa chyba najlepsza;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam z tej firmy maseczkę do skóry głowy ale coś boję się jej użyć:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czytałam o niej wiele dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jako nastolatka stosowałam maseczkę do cery trądzikowej. Dobrze oczyszczała twarz.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie przepadam za glinkowymi maseczkami. Muszę się zmuszać, żeby korzystać z ich dobrodziejstw.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kupiłam właśnie niedawno , zachęcona recenzją, ale jeszcze nie wypróbowałam ; tez się jej boję

    OdpowiedzUsuń
  24. ja mam glinkę zieloną z biocososmetics i jakoś brak mi ostatnio chęci do jej nakładania;/

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie lubię saszetek, bo zawsze wyrzucam to, co w nich zostaje. Nie uznaję zostawiania otwartej saszetki na następny raz. Miałam maseczki tej marki, ale dla mojej wrażliwej cery okazały się za mocne.

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam te maseczki Dermaglin :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kiedyś ją miałam, ale już nie pamiętam działania u mnie, także może do niej wrócę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, miło mi że tu jesteś, proszę zostaw ślad po sobie, ale nie SPAMuj, komentarze: propozycje wspólnej obserwacji, łańcuszki, autoreklamę i teksty nie na temat usuwam. Ja szanuję Ciebie, więc proszę szanuj mnie, a odwiedzę Cię na pewno. Zwłaszcza jeśli masz g+ będzie mi łatwiej do Ciebie trafić gdy zostawisz adres bloga pod swoim komentarzem. Czasem mam zaległości, ale spokojnie, nadrabiam je:))
Bardzo mnie ucieszy gdy dołączysz do zacnego grona moich obserwatorów.
Życzę przyjemności!